Ogłoszenie nr 510188948-N-2020 z dnia 30.09.2020 r.
Gmina Miasto Biłgoraj: Modernizacja skweru położonego pomiędzy ul. 3-go Maja a ul. Zamojską w Biłgoraju.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561404-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540137019-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Biłgoraj, Krajowy numer identyfikacyjny 95036902000000, ul. Plac Wolności  16, 23-400  Biłgoraj, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 869 600, e-mail bilgoraj_m@woi.lublin.pl, faks 846 869 665.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja skweru położonego pomiędzy ul. 3-go Maja a ul. Zamojską w Biłgoraju.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja skweru położonego pomiędzy ul. 3 Maja, a ul. Zamojską w Biłgoraju znajdującego się na dz. nr ew. 79. Obszar opracowania obejmuje przyległe bezpośrednio do skweru chodniki przy ul. Zamojskiej, ul. 3 maja i ul. T. Kościuszki położone na dz. nr ew. 91, 9991, 9994. Inwestycja obejmuje przebudowę układu komunikacyjnego parku, wymianę nawierzchni, budowę oświetlenia terenu, wyposażenie parku w nowe ławki, kosze na śmieci i stojaki rowerowe. Celem inwestycji jest podniesienie atrakcyjności parku, poprawę komunikacji pieszych, stworzenie przestrzeni publicznej sprzyjającej rozwojowi kontaktów społecznych i wypoczynkowi. W ramach zadania przewiduje się m.in.: •Wytyczenie prowadzonych robót. •Roboty ziemne. •Ścinanie, karczowanie pni drzew i krzewów. •Roboty rozbiórkowe. •Budowa nawierzchni ciągów komunikacyjnych, placu, schodów i pochylni. •Budowa elementów małej architektury (kwietniki, siedziska, ławki, murki oporowe, schody, pochylnie, kosze uliczne, stojaki na rowery). •Budowę oświetlenia parkowego i podświetlenie pomnika. Oprawy LED z regulacją mocy: - od włączenia do godz. 2300 – 100% mocy, - od godz. 2300 do godz. 500 – 25% mocy, - od godz. 500 do wyłączenia – 100% mocy. •Przeniesienie obelisku Józefa Piłsudskiego. •Roboty urządzenia zieleni i wykończeniowe. •Inne roboty towarzyszące. Zestawienie bilansu terenu inwestycji w granicach opracowania przebudowy skweru: 1.Nawierzchnia utwardzona - 945,00 m2 a)Nawierzchnia z płyt granitowych i kostki granitowej - 527,00 m2 b)Nawierzchnia z kostki betonowej - 322,00 m2 c)Nawierzchnia z kostki betonowej- istniejący chodnik ul. 3-go Maja - 96,00 m2 2.Zieleń - 773,00 m2 3.Pozostałe - 63,80 m2 Szczegółowy zakres opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, STWiOR. Uwaga! 1.Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy i uzupełniający do sporządzenia wyceny przez Wykonawcę. Dodatkowe informacje: 1.Całość prac wykonać z zachowaniem warunków wykonawstwa i odbioru obowiązujących przy prowadzeniu robót budowlanych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 2.Do budowy wykonawca stosować może wyłącznie materiały spełniające wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r z późniejszymi zmianami. 3.Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 4.Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt. 5.Wszystkie materiały i urządzenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić przed ich zamówieniem z Zamawiającym po uzyskaniu pozytywnej opinii Inspektora Nadzoru. 6.Wszystkie wymagania techniczne określone w dokumentacji technicznej należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. 7.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 8.Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie komisyjne obiektu i przekazanie go do użytku (należą tu m. innymi: pozwolenie na użytkowanie (o ile jest wymagane), opis technologiczny wykonanych robót, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów, wyniki testów i pomiarów, instrukcje obsługi i konserwacji urządzeń itp.). 9.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 9.1Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 9.2Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności związane z pracami brukarskimi. b) Czynności związane z pracami przy wykonaniu sieci energetycznych. 10.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy (Załącznik do SIWZ). 11.Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 12.Dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych nieskutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia, gdy: •nastąpi zmiana sposobu wykonania jakiegoś elementu robót, pod warunkiem że nie zostanie zmieniony zakres ilościowy, a jedynie zmieniana technologia, zastosowane inne materiały lub zmienione miejsce wykonywanych prac, ale w ramach tego samego zadania. •wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienia się materiałów nowej generacji, technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych. •Zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań projektowych, materiałów i urządzeń o parametrach, co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia. odrębnego postępowania. 14.Wszystkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót, przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Przy realizacji zadania Wykonawca powinien respektować wszystkie wymagania określone w warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury, opiniach, uzgodnieniach. 15.Materiał z rozbiórek ( kostka, ziemia, podbudowa, beton) nadający się do ponownego użycia Wykonawca odwiezie na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 16. -Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9

Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233252-0, 45262300-4, 45262310-7, 45262510-9, 45111291-4, 45262510-9, 31321210-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 680000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Budimex S. A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Siedmiogrodzka 9
Kod pocztowy: 01-204
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 836400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 836400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 856000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 74%
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych