Ogłoszenie nr 510396913-N-2021 z dnia 07.01.2021 r.
Gmina Świdnica: Budowa demonstracyjnego budynku wielofunkcyjnego o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej w Gminie Świdnica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613190-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540532422-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świdnica, Krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000, ul. ul. Głowackiego  4, 58-100  Świdnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074 8523067 w. 24, e-mail przetargi@gmina.swidnica.pl, faks 074 8521226w.400.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.swidnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa demonstracyjnego budynku wielofunkcyjnego o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej w Gminie Świdnica
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.21.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa demonstracyjnego budynku wielofunkcyjnego o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej w Gminie Świdnica”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty ziemne i fundamenty, 2) ściany fundamentowe, 3) izolacja przeciwwilgociowa, 4) ściany konstrukcyjne, 5) konstrukcja dachu wraz z pokryciem, 6) ściany działowe, 7) stolarka drzwiowa i okienna, 8) izolacja cieplna, 9) roboty tynkarskie, 10) roboty malarskie oraz okładziny ścienne oraz posadzkowe, 11) roboty elewacyjne, 12)instalacja elektryczna, kanalizacyjna, wodna, wentylacyjna wraz z gruntowym wymiennikiem ciepła, grzewcza z dolnym źródłem ciepła, fotowoltaiczna, BMS, niskoprądowa, deszczowa wraz ze zbiornikiem retencyjnym na wodę deszczową, przeciwpożarowa, 13) przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej, 14) odtworzenie wraz z wymianą nawierzchni trawiastej na boisku sportowym, 15) wykonanie drogi dojazdowej, miejsc postojowych, placu manewrowego przeciwpożarowego i chodnika wokół budynku. UWAGA wykonanie placu zabaw znajdującego się w projekcie zagospodarowania terenu nie jest objęte niniejszym zamówieniem. 3. W ramach prac związanych z mechaniczną pielęgnacją wykonanej nawierzchni trawiastej płyty boiska (określonej w poz. 10 d.3 załącznika nr 9 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany będzie, w okresie 24 miesięcy od daty odbioru końcowego, do wykonania następujących zabiegów: 1) zabiegi wiosenne: aeracja otworowa, wertykulacja, oprysk na choroby grzybowe, oprysk na chwasty, nawożenie nawozem otoczkowanym długo działającym do muraw piłkarskich, 2) zabiegi wczesne lato: oprysk na choroby grzybowe, oprysk na chwasty, nawożenie nawozem otoczkowanym długo działającym do muraw piłkarskich, 3) zabiegi późne lato: oprysk na choroby grzybowe, oprysk na chwasty, nawożenie nawozem otoczkowanym długo działającym do muraw piłkarskich, odżywka dolistna, 4) zabiegi jesienne: aeracja otworowa, oprysk na choroby grzybowe, oprysk na chwasty, nawożenie nawozem otoczkowanym długo działającym do muraw piłkarskich, 5) koszenie 1 raz w miesiącu w okresie od marca do października wraz z wywozem trawy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ERRATA do dokumentacji (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót – boisko (załącznik nr 9 do SIWZ), projekt budowlany (załącznik nr 10 do SIWZ), projekt wykonawczy (załącznik nr 11 do SIWZ), opinia geotechniczna (załącznik nr 12 do SIWZ). Roboty związane z wykonanie dolnego źródła ciepła należy wycenić w oparciu o opinię geotechniczną (załącznik nr 12 do SIWZ) przedmiar robót – boisko (załącznik nr 9 do SIWZ) i pompę ciepła wybranego przez Wykonawcę producenta. Przedmiary robót (załącznik nr 8 do SIWZ) jest dokumentem pomocniczym do sporządzenia i wyceny oferty i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. 5. Wyspecyfikowane w projekcie materiały i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych nie gorszych niż użyte w dokumentacji. W załączniku nr 7 do SIWZ "ERRATA do dokumentacji" Zamawiający określił równoważność materiałów dla których podane są nazwy własne w dokumentacji projektowej. Zamawiający dla wszystkich znaków towarowych, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przywołanych w dokumentacji przetargowej niniejszego postępowania dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212000-6

Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45112720-8, 45332000-3, 45331000-6, 45310000-3, 45223300-9, 45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2642213.26
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: DABRO-BAU Firma Handlowo-Usługowa Paweł Dąbrowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Opoczka 17a
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2592999.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2592999.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3498120.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych