Ogłoszenie nr 510142061-N-2020 z dnia 03.08.2020 r.
Gmina Miejska Kłodzko: Usługa wykonania dokumentacji technicznej SMART KŁODZKO (SMAK): Część I – Ścieżki rowerowe, Część II – Stacje Ładowania Samochodów Elektrycznych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe części zamówienia są elementami projektu pn. „Smart Kłodzko (SMAK)”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spójności
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539964-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540088601-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kłodzko, Krajowy numer identyfikacyjny 52605000000000, ul. pl. Bolesława Chrobrego  1, 57-300  Kłodzko, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074/8654600, e-mail umklod@um.klodzko.pl, faks 748 674 062.
Adres strony internetowej (url): www.um.bip.klodzko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania dokumentacji technicznej SMART KŁODZKO (SMAK): Część I – Ścieżki rowerowe, Część II – Stacje Ładowania Samochodów Elektrycznych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP I.271.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji technicznej na poniższe części zamówienia. Przedmiotowe części zamówienia są elementami projektu pn. „Smart Kłodzko (SMAK)”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spójności. Część I: ŚCIEŻKI ROWEROWE Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji budowy nowych odcinków ścieżek rowerowych na terenie miasta wraz z wymaganymi uzgodnieniami, opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych (zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane). W ramach projektu planuje się wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy minimum 4 km nowych ścieżek rowerowych asfaltowych na terenie miasta. Ścieżki mają zostać wybudowane w celu umożliwienia rowerzystom swobodnego wyjazdu z Kłodzka w kierunku Wrocławia, Kudowy Zdrój, Nysy. Mają tworzyć ciągłość funkcjonalną z już istniejącą infrastrukturą rowerową na terenie miasta, tj. z już istniejącymi ścieżkami rowerowymi, terenami rekreacyjnymi (tj. parki, skwery), stacjami naprawczymi dla rowerów. Mają posiadać rozwiązania jak największego bezpieczeństwa dla rowerzystów, tj. wygrodzenie pasa (w miejscach możliwych do wykonania). Dokumentacja projektowa musi zawierać także projekt oznakowania pionowego i poziomego. W ramach projektu ścieżek należy wziąć pod uwagę zaprojektowanie miejsc przystankowych dla rowerzystów wraz z małą architekturą (tj. ławki, stojak na rowery itp.) Część II – STACJE ŁADOWANIA SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH, Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji technicznej stacji ładowania samochodów elektrycznych wraz z wymaganymi uzgodnieniami, niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych (zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane). W ramach zadania należy zaprojektować 4 stacje szybkiego ładowania pojazdów. Stacje powinny umożliwiać ładowanie prądem stałym oraz zmiennym o mocy min 50kW, która może zostać ograniczona do poziomu 40kW. Projekt powinien obejmować także właściwe oznakowanie miejsc ładowania pojazdów. Każda stacja powinna posiadać 3 typy złącz kablowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Część I – Ścieżki rowerowe,
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania część I Na podstawie art. 92 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), Zamawiający informuje wykonawców o unieważnieniu postępowania. Uzasadnienie Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 unieważniono niniejsze postępowanie dla części I, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z treścią art. 86 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 123 000,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu na cz I złożono 2 oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie można zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Część II – Stacje Ładowania Samochodów Elektrycznych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 55000.00
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Sigma Technology&Energy Sulutions Sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stefana Batorego 66/8
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27060.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27060.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27060.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych