|
Ogłoszenie nr 500304365-N-2018
z dnia 20.12.2018 r.
Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 300 000 zł z przeznaczeniem na „Dofinansowanie zadań inwestycyjnych Gminy Praszka w 2018 roku”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 651687-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza, Krajowy numer identyfikacyjny 52788800000,
ul. Plac Grunwaldzki
13,
46320
Praszka, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
34 359 10 09, e-mail
umig@praszka.pl, faks
34 3592-469.
Adres strony internetowej (url): www.praszka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 300 000 zł z przeznaczeniem na „Dofinansowanie zadań inwestycyjnych Gminy Praszka w 2018 roku”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
GPRR.IV.271.17.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu długoterminowego w wysokości 3 300 000 zł (słownie: Trzy miliony trzysta tysięcy zł) z uwzględnieniem następujących warunków: Rodzaj kredytu: kredyt długoterminowy, Cel kredytu: dofinansowanie zadań inwestycyjnych Gminy Praszka w 2018 r., Kwota kredytu: 3 300 000 zł (słownie: Trzy miliony trzysta tysięcy zł). Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Gminy Praszka w 2018 r. Waluta kredytu: PLN, Prowizja: powinna obejmować prowizję z tytułu rozpatrzenia wniosku o kredyt, prowizję przygotowawczą i inne, jeżeli wynikają one z tabeli opłat i prowizji pobieranych przez Wykonawcę za czynności bankowe. Niezależnie od okresu kredytowania prowizja jest jednorazowa i płatna na początku umowy, po uruchomieniu kredytu. Oprocentowanie kredytu: zmienne oparte na WIBOR 1 M z pierwszego dnia każdego miesiąca powiększone o marżę Wykonawcy (stawka bazowa WIBOR 1M ustalana jest na okres 1 miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1M z 1-go dnia roboczego miesiąca i mająca zastosowanie do określania wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia roboczego miesiąca), Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel In blanco. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych innych form zabezpieczenia przedmiotowego kredytu, Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu: do dnia 30 czerwca 2020 r., Spłata kredytu: a) spłata rat kapitałowych: od 30.06.2020 r. – 7 rat b) spłata odsetek: od 31.12.2018 r. – na koniec każdego miesiąca. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia kredytu w transzach (maksymalnie 2 transze) od dnia podpisania umowy do dnia 27.12.2018 r. Wypłata transzy kredytu: do 3 dni od daty doręczenia przez Zamawiającego dyspozycji o uruchomienie. Planowany termin podpisania umowy: 14.12.2018 r. Marża i prowizja Wykonawcy podana w ofercie jest stała i niepodległa żadnym zmianom podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Odsetki z tytułu udzielonego kredytu spłacane będą przez cały okres obowiązywania umowy, w ostatnim dniu każdego miesiąca począwszy od 31.12.2018 r.. Do obliczenia kwoty odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie o wysokości odsetek przypadających do spłaty za dany miesiąc w terminie do 25 dnia każdego miesiąca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|