Ogłoszenie nr 510117473-N-2020 z dnia 02.07.2020 r.
Gmina Miasto Pionki: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Kochanowskiego 14 w Pionkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539587-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Pionki, Krajowy numer identyfikacyjny 67022346800000, ul. Aleja Jana Pawła II  15, 26-670  Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 341 42 01, e-mail p.stolarski@pionki.pl, faks 48 312 11 02.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pionki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Kochanowskiego 14 w Pionkach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IR.271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Kochanowskiego 14 w Pionkach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: 1) zadanie 1 - Docieplenie ścian zewnętrznych piwnic i nadziemia budynku szkoły oraz sali gimnastycznej Przyjęto wykonanie termomodernizacji budynku metodą bezspoinową BSO z użyciem płyt styropianowych w jednym z dostępnych na rynku zespolonym rozwiązaniu systemowym. Dla zapewnienia właściwej izolacji termicznej ścian zewnętrznych należy docieplić je warstwą styropianu elewacyjnego EPS 70 – 039 lub EPS 100 – 039 o grubości 12 cm. Styropian λmax = 0,039 W/mK. Na ocieplanej przegrodzie projektuje się wykonanie tynku mineralnego, pokrytego powłokami malarskimi z farb silikonowych według przyjętej kolorystyki. Warstwę wykończeniową stanowi tynk cienkowarstwowy mineralny, średnioziarnisty 2,0 mm (kolor biały) o strukturze „baranka”. Część elewacji frontowej budynku szkoły oraz kominy wentylacyjne na budynku szkoły należy obłożyć płytką klinkierową o wymiarach 240x71 mm i grubości 8-9 mm. Jako izolację termiczną cokołu i ścian podziemia oraz studni doświetlających należy zastosować płyty styrodur (z polistyrenu ekstrudowanego) XPS 30 (min. 30kg/m3) o gr. 10 cm frezowane pionowo, λmax = 0,031 W/mK. Wyprawę elewacyjną cokołów i powierzchni towarzyszących należy wykonać tynkiem mozaikowym z kruszywem kwarcowym wg karty technicznej wyrobu. Kolor określony na rysunkach elewacji – kolor Nr 416 wg palety barw tynków mozaikowych dekoracyjnych Atlas. Inne prace dodatkowe towarzyszące termomodernizacji budynku: - montaż okapników zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, - wykonanie nowej kolorystyki elewacji, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymianę rynien i rur spustowych, - demontaż drzwi wejściowych oraz montaż nowych drzwi z profili aluminiowych, - remont zadaszenia wejścia głównego do budynku szkoły, - montaż nowych krat stalowych przekrywających studnie doświetlające – kraty stalowe ocynkowane, obramowane płaskownikiem, - wymiana na nowe rur zewnętrznych wentylacyjnych na elewacji budynku, - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na budynku (wszystkie elementy instalacji odgromowej nie nadające się do ponownego użytku należy wymienić na nowe, zwłaszcza uchwyty mocujące na dachu). 2) zadanie 2 - Docieplenie stropodachu sali gimnastycznej przy użyciu płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS 70 o gr. 15 cm Warstwę termoizolacji wykonać przy użyciu płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS 70 o gr. 15 cm, λmax = 0,033 W/mK. Izolację termiczną ze styroduru należy przykleić do papy za pomocą lepiku asfaltowego, kleju poliuretanowego lub specjalnego kleju bitumicznego. Dodatkowo warstwę termoizolacji należy przymocować do podłoża za pomocą łączników mechanicznych. Łączniki należy kotwić w warstwie konstrukcyjnej dachu (nie w gładzi cementowej). Istniejąca warstwa papy stanowi wystarczającą izolację paroszczelną, więc po oczyszczeniu można do niej mocować mechanicznie płyty materiału ocieplającego. Na wykonaną izolację cieplną należy położyć dwie warstwy papy: jedną podkładową i drugą – termozgrzewalną. W celu odprowadzenia wody spod pokrycia dachowego należy zastosować podwójne kominki wentylacyjne (jeden na ok. 40-60 m2 ). Część dolna kominka – pod płytami, część górna na płytach. Pierwszą warstwę papy należy zamocować mechanicznie do podłoża (przez warstwę izolacji cieplnej) stosując łączniki w ilości: w strefie środkowej dachu – 3 szt/m2 , w strefie brzegowej – 6 szt/m2 , w strefie narożnej - 9 szt/m2 lub zgodnie z zaleceniami producenta papy. Druga warstwa papy mocowana za pomocą zgrzewania. 3) zadanie 3 - Docieplenie stropu nad I piętrem budynku szkoły przy użyciu płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS 70 o gr. 15 cm Izolację stropu należy wykonać przy użyciu płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS 70 o gr. 15 cm, λmax = 0,033 W/mK na warstwie foli polietylenowej PE gr. min 0,2mm. Przed ułożeniem folii podłoże należy dokładnie oczyścić i odkurzyć, uszkodzenia i ubytki posadzki cementowej mechanicznie poszerzyć i uzupełnić zaprawą wyrównującą. Po tych pracach przygotowawczych posadzkę cementową należy zagruntować 2x szybkoschnącą emulsją gruntującą np. Atlas Uni-Grunt. Posadzkę stanowić będą płyty frezowane OSB 3 o gr. 18mm na wypoziomowanym ruszcie aluminiowym. Łączenie na pióro i wpust jest dużym ułatwieniem podczas prac montażowych i zapewnia zachowanie szczelności. Przy montażu płyt należy pozostawić szczeliny dylatacyjne. 3. Każdy z wykonawców będzie mógł złożyć ofertę na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań (minimum 1 zadanie, maksimum 3 zadania). 4. Szczegółowy opis obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie budowlanym termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Kochanowskiego 14 w Pionkach - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w Przedmiarze robót termomodernizacji budynku - załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie 1 – pozycje kosztorysowe od 1 do 3 oraz od 25 do 146 Zadanie 2 – pozycje kosztorysowe od 5 do 17 Zadanie 3 – pozycje kosztorysowe od 18 do 24 5. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 6. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu Prawa Budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz z załącznikami (w tym w szczególności w dokumentacji projektowej), 3) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, 4) roboty budowlane będą prowadzone zgodnie z dokumentacją przetargową na obiekcie szkolnym, Wykonawca ma zatem obowiązek w taki sposób realizować roboty budowlane i zabezpieczyć obszar prowadzonych prac, by nie zakłócić funkcjonowania szkoły (w okresie pozawakacyjnym) i zapewnić bezpieczne poruszanie się po terenie placu szkolnego młodzieży szkolnej, w tym szczególności korzystanie z placu zabaw i boiska szkolnego, 5) w czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku. 7. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 2 lata (minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4

Dodatkowe kody CPV: 45324000-4, 45321000-3, 45453000-7, 45421130-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: zadanie 1 - Docieplenie ścian zewnętrznych piwnic i nadziemia budynku szkoły oraz sali gimnastycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 186991.87
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: WBM INWESTYCJE inż. Bartosz Wencel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Toruńska 9
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 230000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 230000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 411061.12
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: zadanie 3 - Docieplenie stropu nad I piętrem budynku szkoły przy użyciu płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS 70 o gr. 15 cm
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Bezpośrednio przed otwarciem ofert (wpłynęło 8 ofert) Zamawiający podał kwotę 25.000,00 zł, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia (zadanie nr 3). Oferta najkorzystniejsza jest na kwotę 68.000,00 zł i przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający postanowił nie zwiększać tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym postępowanie to zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ww. ustawy.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych