Ogłoszenie nr 510117471-N-2020 z dnia 02.07.2020 r.
Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów: „Zasilenie bazy danych Systemu eDIOM objazdem wideo, przeglądem rocznym dróg publicznych oraz danymi ewidencyjnymi dróg w tym oznakowaniem pionowym i poziomym dróg pozostających w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu”.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Krajowy numer identyfikacyjny 24013698900000, ul. ul. Smolenia  35, 41-902  Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 969 700, e-mail zamowiani@mzdim.bytom.pl, faks 323 969 702.
Adres strony internetowej (url): www.mzdim.bytom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zasilenie bazy danych Systemu eDIOM objazdem wideo, przeglądem rocznym dróg publicznych oraz danymi ewidencyjnymi dróg w tym oznakowaniem pionowym i poziomym dróg pozostających w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu”.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DNP.260.11.2020.PN.U
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zasilenie bazy danych Systemu eDIOM objazdem wideo, przeglądem rocznym dróg publicznych oraz danymi ewidencyjnymi dróg w tym oznakowaniem pionowym i poziomym dróg pozostających w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in:  wykonanie fotorejestracji fotometrycznej pasa drogowego dróg pozostających w zarządzie Zamawiającego polegającej na sekwencyjnym zapisie korytarza danej drogi (co 5 m pokonywanego dystansu jest wykonywane zdjęcie) z co najmniej 3 kamer o rozdzielczości minimum 1920x1080 (przód, strona lewa i prawa) w formacie *.jpg,  weryfikacja stanu aktualności i poprawności wykonania siatki dróg (drogi o kategorii: krajowej, wojewódzkiej, powiatowej, gminnej oraz drogi wewnętrzne, znajdujących się w zarządzie Zamawiającego) założonej w systemie eDIOM i skalibrowana w układzie współrzędnych geodezyjnych „2000”. W razie potrzeby uaktualnienie siatki dróg,  weryfikacja stanu aktualności ewidencji dróg, dla dróg zewidencjonowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu prowadzonej w bazie danych systemu eDIOM (drogi o kategorii: krajowej, wojewódzkiej, powiatowej, gminnej oraz drogi wewnętrzne, znajdujące się w zarządzie Zamawiającego), W razie potrzeby uaktualnienie posiadanej ewidencji,  wykonanie ewidencji dróg niezewidencjonowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu (drogi o kategorii: krajowej, wojewódzkiej, powiatowej, gminnej oraz drogi wewnętrzne, znajdujące się w zarządzie Zamawiającego),  wykonanie ewidencji oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej wraz z szafami sterowniczymi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,  wykonanie przeglądu okresowego 1-rocznego stanu technicznego dróg publicznych na terenie Gminy Bytom (drogi o kategorii: krajowej, wojewódzkiej, powiatowej, gminnej znajdujących się w zarządzie Zamawiającego). przy zastosowaniu metody oceny wizualnej wraz z wykonaniem protokołu dla każdej drogi osobno i przedłożeniem 1-go egzemplarza w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie PDF na nośniku pamięci / płycie CD wraz z wykazem przygotowanym w pliku *xls. Ocenie powinny podlegać elementy pasa drogowego i jego wyposażenia: jezdnie; oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki postojowe, zjazdy z dróg; pobocza utwardzone i nieutwardzone. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:  szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;  w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia;  wzorze umowy, które stanowią odpowiednie załączniki do niniejszej specyfikacji. Szczegółowy wykaz dróg objętych przedmiotem zamówienia, stanowi załącznik nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy dokumentację oraz zestaw danych przeznaczonych do aktualizacji składający się z:  plików *.shp odpowiadających poszczególnym warstwom, wyeksportowanych z bazy danych ewidencji dróg eDIOM,  dokumentów zawierających opisy warstw, słowników i pól oraz opis przypadku tworzenia nowych obiektów, modyfikacji oraz usuwania obiektów istniejących,  aktualnych słowników stosowanych kodów (w tym słownika nazw ulic) oraz listę maksymalnych identyfikatorów - ID obiektów z poszczególnych warstw znajdujących się w plikach *.shp. (dla zapewnienia poprawności importu zinwentaryzowanych / zaktualizowanych danych do systemu eDIOM, identyfikatory nowych obiektów powinny być unikalne i wyższe niż maksymalne ID z wyżej wyżej wymienionej listy Wykonawca przeprowadzi inwentaryzację/aktualizację geometrii drogi oraz przypisanie odpowiednich atrybutów opisowych zgodnie z wytycznymi wyszczególnionymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom z wyłączeniem badania nośności i rodzaju konstrukcji dróg, oraz uzbrojenia nie związanego z funkcjonowaniem dróg, Szczegółowy opis struktury bazy danych eDIOM i formatu wymiany danych – plików *.shp wyeksportowanych z bazy i udostępnionych Wykonawcy – oraz wytyczne dotyczące wymaganych procedur przetwarzania ww. danych poza systemem eDIOM znajduje się w:  instrukcji modułu wymiany danych eDIOM, stanowiącego załączniki: nr 2 (struktura danych) do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,  instrukcji modułu wymiany danych eDIOM, stanowiącego załączniki nr 3 (wytyczne) do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,  instrukcji modułu wymiany danych eDIOM OR, stanowiącego załączniki nr 4 (struktura danych) do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,  instrukcji modułu wymiany danych eDIOM OR, stanowiącego załączniki nr 5 (wytyczne) do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,  instrukcji modułu wymiany danych eDIOM (import zdjęć) stanowiącego załączniki  nr 6 (wytyczne) do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Załączniki te zawierają m.in.: szczegółowy opis wszystkich tabel znajdujących się w bazie danych i odpowiadających im warstw (opis pól i typów obiektów), opis tabel tworzących topologię, spis wykorzystywanych słowników oraz sposób postępowania podczas inwentaryzacji/aktualizacji danych ewidencji dróg, które muszą zostaną zaimportowane do bazy eDIOM. Wszelkie prace aktualizacyjne i inwentaryzacyjne należy przeprowadzić w granicach pasa drogowego. Nie dotyczy to organizacji ruchu gdzie dodatkowo należy dokonać inwentaryzacji oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej wraz z szafami sterowniczymi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dróg nie będących w zarządzie Zamawiającego w zakresie połączenia tych dróg z drogami pozostającymi w zarządzie Zamawiającego (obszar skrzyżowania i obszar oddziaływania skrzyżowania określone w par.3 ust. 9a i 9b Dz.U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.). Zamawiający nie udostępnia posiadanego oprogramowania w celu realizacji zamówienia. Realizacja zamówienia może być wykonana przy użyciu oprogramowania eDIOM lub równoważnych, pod warunkiem że nie zmienią one wyniku końcowego uzyskanego przez tworzenie ewidencji przy użyciu programu eDIOM. Wynik końcowy musi umożliwiać bezwarunkowo import danych do systemu eDIOM. Nie ma możliwości w końcowym etapie wdrożenia nowego oprogramowania. Jeśli do realizacji zamówienia wykonawca zdecyduje się pozyskać program „eDIOM”, to winien zabezpieczyć go we własnym zakresie (w cenie ofertowej należy przewidzieć koszty pozyskania dostępu do programu). Zadaniem wykonawcy jest dostarczenie materiałów w firmie plików *.shp wykonanych zgodnie z struktury bazy danych eDIOM opisaną w załącznikach od 2 do 6 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia umożliwiających wprowadzenie ich do będącego w posiadaniu Zamawiającego, komputerowego systemu ewidencji dróg i obiektów mostowych eDIOM. Wykonawca, może w celach poglądowych zapoznać się z oprogramowaniem systemu eDIOM, w tym modułu organizacji ruchu dla aplikacji MapViewDesktop, w siedzibie Zamawiającego. Wszelkie dane udostępnione przez Zamawiającego, a także pozyskane przy wykonywaniu zamówienia pozostają i pozostaną wyłączną własnością Zamawiającego. Na wykonaną inwentaryzację (zgodność ze stanem faktycznym) oraz poprawność wprowadzonych danych do bazy systemu "eDIOM" wg aktualności na dzień podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 3 lat. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby wykonującej czynności w zakresie wykonania ewidencji dróg. h.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71322000-1

Dodatkowe kody CPV: 71322100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 181043.09
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: SIGMA POMIARY Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żegańska 16/10
Kod pocztowy: 04-713
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 98664.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98664.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 234868.50
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych