Ogłoszenie nr 510215541-N-2019 z dnia 10.10.2019 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybniku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591196-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 34457600000000, ul. ul. Żużlowa  25, 44-200  Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 4221111, 4221118, e-mail zampubliczne@opsrybnik.pol.pl, faks 0-32 42 601 21.
Adres strony internetowej (url): www.pomocspoleczna.rybnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybniku
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1 - Dostawa komputerów i komputerów przenośnych - wraz z oprogramowaniem oraz drukarek i nośników danych: 1). Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem- 7 sztuk; 2). Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem - 5 sztuk; 3). Dostawa drukarek, drukarki laserowe, monochromatyczne, A4 - 4 sztuki; 4). Dostawa nośników danych: płyty CD-R (100 szt.) i DVD+R (100 szt.) oraz zamykane pudełko do przechowywania płyt CD/DVD (1szt.); ZADANIE NR 2 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (drukowanie, skanowanie, kopiowanie) - sztuk 5
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1

Dodatkowe kody CPV: 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zadanie nr 2 - unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 ptk 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych , ponieważ w zakresie tego zadania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, a w szczególności jedyna oferta złożona w zakresie tego zadania została odrzucona zna podstawie at. 90 ust. 3 PZP.

CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Dostawa komputerów i komputerów przenośnych – wraz z oprogramowaniem oraz drukarek i nośników danych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 42698.46
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ALLTECH Spółka jawna Z. Pająk, A. Pająk
Email wykonawcy: przetargi@alltech.pl
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 33,
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 52519.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52519.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53628.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych