|
Ogłoszenie nr 500288076-N-2018
z dnia 03.12.2018 r.
Gmina Borek Wlkp.: Przebudowa ul. Mickiewicza w Borku Wlkp.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525597-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500055498-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Borek Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 52801400000,
ul. Rynek
1,
63810
Borek Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 716 120, e-mail
zamowienia.publiczne@borekwlkp.pl, faks
655 715 893.
Adres strony internetowej (url): www.borekwlkp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Mickiewicza w Borku Wlkp.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RI.271.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa ulicy Mickiewicza w Borku Wlkp. W ramach inwestycji przewidziano wykonanie następujących prac: a) Rozebranie istniejącej nawierzchni z trylinki, b) Rozebranie nawierzchni chodników oraz zjazdów, c) Rozebranie krawężników, d) Wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni oraz chodników i zjazdów, e) Wykonanie podbudowy jezdni oraz zjazdów z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie, f) Ustawienie krawężników betonowych, g) Ułożenie nawierzchni jezdni częściowo z płyt pozyskanych z rozbiórki, częściowo z nowego materiału (trylinki) h) Ułożenie nowej nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej, i) Ułożenie nowej nawierzchni zjazdów, j) Regulację wysokościową wpustów, studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej i sanitarnej, zaworów wodociągowych i gazowych, studzienek telekomunikacyjnych, k) oczyszczenie istniejących wpustów oraz studni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|