Ogłoszenie nr 500094798-N-2018 z dnia 27.04.2018 r.
Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji: USŁUGA PRZYGOTOWANIA MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH, PRZEPROWADZENIA CERTYFIKOWANYCH SZKOLEŃ I ZAJĘĆ WARSZTATOWYCH ORAZ ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH REALIZOWANYCH W FORMIE PROJEKTOWEJ W RAMACH PROJEKTU „TWÓJ CERTYFIKAT NA PRZYSZŁOŚĆ” (UDAPOWR. 03.01.00-00-K312/15), WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ, OŚ PRIORYTETOWA III: SZKOLNICTWO WYŻSZE DLA GOSPODARKI I ROZWOJU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PROJEKT „TWÓJ CERTYFIKAT NA PRZYSZŁOŚĆ” (UDA-POWR.03.01.00-00-K312/15), WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541611-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji, Krajowy numer identyfikacyjny 155400000, ul. ul. Narbutta  85, 02524   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 849 97 95, e-mail zamowienia@wip.pw.edu.pl, faks 22 849 94 34.
Adres strony internetowej (url): www.wip.pw.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZYGOTOWANIA MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH, PRZEPROWADZENIA CERTYFIKOWANYCH SZKOLEŃ I ZAJĘĆ WARSZTATOWYCH ORAZ ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH REALIZOWANYCH W FORMIE PROJEKTOWEJ W RAMACH PROJEKTU „TWÓJ CERTYFIKAT NA PRZYSZŁOŚĆ” (UDAPOWR. 03.01.00-00-K312/15), WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ, OŚ PRIORYTETOWA III: SZKOLNICTWO WYŻSZE DLA GOSPODARKI I ROZWOJU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP/4/2018/WIP-IOSP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem Zamówienia jest przygotowanie na rzecz Zamawiającego materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń, zajęć wykładowych/warsztatowych (192 h) i praktycznych/projektowych (384 h) na następujące tematy: • Ja w pracy – efektywne osiąganie celów zawodowych; • Kreatywne metody rozwiązywania problemów; • Kompetencje interpersonalne, autoprezentacja i wystąpienia publiczne; • Kierowanie zespołem interdyscyplinarnym; mających na celu podniesienie kompetencji około 60 studentów Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej z dwóch ostatnich semestrów studiów stacjonarnych pierwszego stopnia na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji (ZiIP). Projekt jest nastawiony na ułatwienie studentom wejścia na rynek pracy poprzez podnoszenie ich kompetencji, które są oczekiwane przez pracodawców od kandydatów do pracy. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujący sposób: 2.1. Zadanie I (wg wniosku Zadanie 2: Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń i zajęć Warsztatowych) obejmuje działanie 1: Opracowanie materiałów szkoleniowych. Personel projektowy przygotuje szczegółowe sylabusy (wg wytycznych zawartych w Zał. Nr 9 do SIWZ: SYLABUSY - WYTYCZNE) kursów i zajęć praktycznych oraz opracuje materiały dydaktyczne - w wersji papierowej i elektronicznej - oraz multimedialne (wideoszkolenia) dla każdego z ww. zagadnień. Wzmocnią one znacznie efekty szkoleń. Dla każdego z 4 ww. kursów Wykonawca przygotuje: ● sylabus tematu szczegółowy (opisujący cele, założenia i oczekiwane rezultaty); ● materiały szkoleniowe - w wersji papierowej i elektronicznej - dla każdego kursu, oparte na źródłach (nie mniej niż 10 pozycji źródłowych) przynajmniej w 30% z okresu od 2015 – 2018 r,; ● scenariusze zajęć warsztatowych i praktycznych (projekty studenckie); ● ankiety/testy badania bilansu kompetencji w postaci pre-testów, post-testów i testów egzaminacyjnych (warunkujących przyznanie certyfikatów); ● multimedialne wideo-szkolenia dla każdego kursu. Każdy kurs kończy się egzaminem/testem kompetencji - to podstawa do wystawienia certyfikatu ukończenia szkolenia/nabycia kwalifikacji zgodnego z par. 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z 3.02.2006 r. (Dz. U. Nr31 poz. 216). Certyfikat taki ma istotną wartość dodaną dla absolwentów na rynku pracy. 2.2. Zadanie II (wg wniosku Zadanie 2: Przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych) obejmuje działanie 2: Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych (wykładowych) 192 h. Edycja 2 (w okresie od kwietnia do 13 lipca 2018 r.) obejmuje 4 kursy: 1. Ja w pracy – efektywne osiąganie celów zawodowych; 2. Kreatywne metody rozwiązywania problemów; 3. Kompetencje interpersonalne, autoprezentacja i wystąpienia publiczne; 4. Kierowanie zespołem interdyscyplinarnym. Każdy kurs obejmuje 36 h lekcyjnych (45 min+15 min przerwa) w podziale na: ● Certyfikowane szkolenie w formie wykładowej/warsztatowej – 12 h; ● Zajęcia praktyczne, realizowane w formie projektowej – 24 h (opisane w zadaniu). Uczestnicy edycji zostaną podzieleni na 4 grupy studenckie (po około 15 osób). Łącznie odbędą się 4 kursy x 12 h = 48 hszkolnych dla jednej grupy studenckiej (łącznie zajęć wykładowych/warsztatowych dla 4 grup – 192 h). Szczegółowy harmonogram ww. zajęć będzie zaproponowany przez Wykonawcę. Ostateczna, wdrożeniowa wersja harmonogramu zostanie uzgodniona ze Zleceniodawcą. Zajęcia będą prowadzone przez trenerów, którzy przygotowali materiały szkoleniowe. Zajęcia będą prowadzone w sposób dostosowany do specyfiki grupy studentów metodami aktywizacyjnymi: warsztaty, ćwiczenia, prezentacje, dyskusje, gry, case studies. Uczestnicy szkoleń otrzymają materiały szkoleniowe, zawierające treść wykładu i ćwiczenia oraz dostęp do multimedialnych materiałów. Realizacja zadania będzie udokumentowana: ● protokołem odbioru sylabusów i materiałów szkoleniowych dla każdego z kursów ● listami obecności uczestników projektu na szkoleniu, ● dziennikiem zajęć. 2.3. Zadanie III (wg Wniosku – Zadanie 3: Przeprowadzenie zajęć praktycznych realizowanych w formie projektowej) Zajęcia praktyczne/projektowe są kontynuacją szkoleń w formie wykładów/warsztatów. Zrealizowane będą 4 kursy zajęć x 24 h = 96 h dla każdej grupy studenckiej (łącznie zajęć praktycznych/projektowych dla 4 grup – 384 h).W ramach każdej grupy powstaną zespoły projektowe (4 – 5 osób/zespół). Harmonogram zajęć zaproponuje Wykonawca, adekwatnie do części warsztatowej. Zajęcia prowadzą trenerzy, jak w zadaniu poprzednim. Zajęcia praktyczne będą prowadzone w formie projektowej. Wyniki będą omawiane przez trenera z całą grupą. Uczestnicy otrzymają materiały i scenariusze zajęć projektowych. Na koniec każdego kursu będzie przeprowadzony egzamin/test kompetencji – stanowiący podstawę do wystawienia certyfikatu ukończenia szkolenia/nabycia kwalifikacji. Realizacja zadania będzie udokumentowana przez Wykonawcę: • listami obecności uczestników; • dziennikami zajęć; • pre-testami, post-testami i testem egzaminacyjnym. Ww. zajęcia praktyczne (projektowe) będą realizowane w ramach kursów: 1) Ja w pracy – efektywne osiąganie celów zawodowych. 2) Kreatywne metody rozwiązywania problemów. 3) Kompetencje interpersonalne, autoprezentacja i wystąpienia publiczne. 4) Kierowanie zespołem interdyscyplinarnym. Do ww. kursów zostaną przeprowadzone: • pre-testy, • post-testy; • testy egzaminacyjnych (będące podstawą przyznania certyfikatów); a opracowane przez Wykonawcę na tej podstawie sprawozdania (w wersjach papierowej i elektronicznej) z ww. testów zostaną przekazane Zleceniodawcy na koniec każdego kursu. Preferowane przez Zamawiającego terminy realizacji zajęć to piątki, weekendy oraz godziny popołudniowe w tygodniu roboczym. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ, a wzór umowy określa Załącznik Nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85000000-9

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 121951.22
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Altkom Akademia S. A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Chłodna 52
Kod pocztowy: 00-867
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 114960.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114960.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych