Ogłoszenie nr 510551091-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.
Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.: „ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 759039-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Paderewskiego  5, 37-100  Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 240 231, e-mail szpital_lancut@wp.pl, faks 172 252 302.
Adres strony internetowej (url): http://www.cm-lancut.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.cm-lancut.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
SZP/380/35/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest „ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO” PAKIET NR I – ZESTAWY KOMPUTEROWE – Załącznik nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 tj. w załącznik 2, czyli w formularz asortymentowo – cenowy (excel). Parametry techniczne sprzętu komputerowego szczegółowo zostały opisane w Załącznikach Nr 3, 3.1, 3.2 pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych”. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych w obrębie pakietu nr I. W pakiecie nr I, czyli w formularzu asortymentowo-cenowym muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w pakiecie nr I w załączniku nr 2 spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej. 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w niniejszej Specyfikacji. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 4.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 5.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 6.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 8.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 9.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego - „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy w dni robocze, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.35. 2.Wykonawca powiadomi Zamawiającego przed planowaną dostawą sprzętu z wyprzedzeniem Okres gwarancji producenta i serwisu gwarancyjnego producenta: 1.Wymagany okres gwarancji producenta na sprzęt komputerowy – okres gwarancji producenta został opisany w rozdziale XIX niniejszej specyfikacji – kryterium oceny ofert. 2.Okres gwarancji producenta zacznie obowiązywać od dnia oddania sprzętu komputerowego do eksploatacji. 3.Serwis gwarancyjny producenta w miejscu instalacji. Termin płatności: Płatność za realizację przedmiotu zamówienia, tj. za dostawę sprzętu komputerowego będzie dokonana przelewem po oddaniu sprzętu komputerowego do eksploatacji, oraz po przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu w terminie do 30 dni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1

Dodatkowe kody CPV: 30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: PAKIET NR I – ZESTAWY KOMPUTEROWE – Załącznik nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 159348.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: INET s. c. Artur Czachor, Tomasz Laube
Email wykonawcy: inet@inet.biz.pl
Adres pocztowy: ul. Handlowa 3
Kod pocztowy: 36-100
Miejscowość: Kolbuszowa
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 207550.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 207550.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 207550.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych