|
Ogłoszenie nr 510115014-N-2020
z dnia 30.06.2020 r.
Gmina Parysów: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz sieci wodociągowej
w miejscowości Parysów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu PROW 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537333-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Parysów, Krajowy numer identyfikacyjny 71158233900000,
ul. ul. Kościuszki
28,
08-441
Parysów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
256 855 319, e-mail
ug@parysow.pl, faks
256 855 319.
Adres strony internetowej (url): www.parysow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz sieci wodociągowej
w miejscowości Parysów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RI.271.2.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz sieci wodociągowej w miejscowości Parysów z włączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej oraz istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Parysów, które zlokalizowane będą na działkach prywatnych, w pasie dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich. Zadanie zostało podzielone na 3 części: Część I obejmuje: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz sieci wodociągowej w miejscowości Parysów: 1. Kanalizacja sanitarna w miejscowości Parysów obejmuje budowę 2,159 km odcinka sieci kanalizacyjnej wraz z przykanalikami, obejmujący zabudowania mieszkalne położone wzdłuż dróg gminnych (ul. Słoneczna, ul. Jana Pawła II, ul. Garwolińska),
wzdłuż drogi powiatowej nr 1314W – ul. Kościuszki, w poprzek drogi wojewódzkiej nr 805 oraz w
działkach prywatnych, równolegle do drogi wojewódzkiej. CHARAKTERYSTYKA INWESTYCJI -
przewody grawitacyjne z rur: PVC „S” 200 mm L=1961,10 mb, w tym przewiert sterowany rurą PE o
śr. 225x13,4 mm L=395,80 mb; - studzienki połączeniowe z tworzywa sztucznego Ø 425 mm, na sieci
45 kpl; - studnie rozprężne z kręgów żelbetonowych Ø 1000 mm, na sieci 2 kpl; - studnie rewizyjne z
kręgów żelbetonowych Ø 1200 mm, na sieci 15 kpl; - rurociąg tłoczny PE110 L= 142,60 m; -
pompownia ścieków PT DN1200 1 kpl. Przykanaliki: - 160 PVC „S”: łączna długość L= 55,30 m; -
studzienki połączeniowe z tworzywa sztucznego Ø 425 mm, na przykanalikach 8 kpl; Długość sieci
kanalizacyjnej: 2,159 km. 2. Budowę sieci wodociągowej w miejscowości Parysów Zakres zadania
obejmuje budowę 527,60 mb sieci wodociągowej w miejscowości Parysów, w tym: Sieć wodociągowa
z rur PVC Ø 110 mm o dł. = 466,80 mb. Sieć wodociągowa z rur PE Ø 110 mm o dł. = 60,80 mb.
Część II obejmuje: Wykonanie przyłączy wodociągowych oraz przykanalików sanitarnych do
istniejących budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy trasie budowanych sieci wodociągowej i
kanalizacyjnej. Planowana liczba przyłączy wodociągowych Ø40 mm – 6 szt., o łącznej długości
145,70 mb. Planowana liczba przyłączy sanitarnych o śr. zew. 160 mm – 23 szt., o łącznej długości
286,10 mb. Część III obejmuje: 1. wykonanie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego
zadania pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Parysów ”, w systemie „zaprojektuj i
wybuduj”: 1.1.1 wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, projektu
wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót,
kosztorysu inwestorskiego) niezbędnej dla realizacji budowy sieci wodociągowej o długości około 192
mb z rur PCV o średnicy 110 mm. Dokumentację należy opracować w oparciu o Program
Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), który stanowi integralną część SIWZ jako załącznik nr 9. 1.
Wymagania formalno - prawne. 1) Projekt budowlany winien spełniać wszelkie wymogi
obowiązującej ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.)
oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i
formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1935). Projekt budowlany należy uzgodnić
branżowo z zainteresowanymi stronami. 2) Dokumentacja projektowa powinna być przygotowana
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129).
3) Wymagane jest posiadanie przez osoby projektujące i weryfikujące państwowych uprawnień
budowlanych stosownej specjalności oraz członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4)
Projektant dostarczy Zamawiającemu zarchiwizowaną kopię projektu na nośniku zewnętrznym, którą można odczytać: (pliki graficzne) w *PDF oraz AutoCad format dwg lub dxf oraz dwf (tekstowe) w
Word i Excel, (kosztorys) w programie Excel. 5) Wykonawca odpowiada za wady dokumentacji
projektowej do czasu odbioru pogwarancyjnego wybudowanego obiektu. Ujawnione w tym okresie
wady dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany poprawić w trybie awaryjnym
niezwłocznie po ich ujawnieniu (otrzymanym zawiadomieniu). 2. Do obowiązków Wykonawcy w
zakresie wykonania dokumentacji projektowej należy w szczególności sporządzenie dokumentacji
zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego,
obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych
określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389); Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz
programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129); Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
– Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186); Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne
(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2268); Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 ze zm.). 3. Dokumentacja musi być wykonana zgodnie z umową,
obowiązującymi przepisami techniczno–budowlanymi, wytycznymi i być kompletna z punktu
widzenia celu, któremu ma służyć. Musi być opracowana w oparciu o aktualne warunki techniczne
wszystkich gestorów sieci, obejmować wszystkie branże oraz zawierać wszystkie dokumenty,
uzgodnienia, opinie. 4. Wykonawca zadania odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność z
obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi i instrukcjami, nowoczesność i ekonomiczność
zastosowanych rozwiązań technicznych. Wszystkie elementy projektu powinny być oznaczone
odpowiednimi kodami CPV. 5. Wykonawca zadania zobowiązany jest do: 1) przedłożenia
Zamawiającemu do uzgodnienia koncepcji w formie opisowej i rysunkowej. Zamawiający
zobowiązuje się do zaopiniowania koncepcji w ciągu 14 dni, 2) uwzględnienia w trakcie realizacji
przedmiotu umowy zaleceń Zamawiającego, konsultowanie z Zamawiającym na każdym etapie
projektowania dokumentacji rozwiązań dotyczących istotnych elementów mających wpływ na koszty,
3) zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów po
uprzednim ich zaakceptowaniu przez Zamawiającego, 4) wykonania przedmiotu umowy przez osoby
posiadające stosowne, wymagane prawem uprawnienia zawodowe, 5) przekazania dokumentacji
projektowej w wersji pisemnej (papierowej) oraz elektronicznej na płycie CD w formacie i ilości
wskazanej we wzorze umowy, 6) usunięcia na koszt własny błędów w dokumentacji, nieujawnionych
w czasie odbioru, w najkrótszym uzasadnionym terminie natychmiast po ich wykryciu w okresie
realizacji robót wykonywanych na podstawie projektu, aby nie dochodziło do nieuzasadnionego ich przerywania lub przedłużania czasu ich ukończenia. 6. W ramach opracowania dokumentacji
Wykonawca uzyskuje we własnym zakresie wszelkie niezbędne materiały przedprojektowe,
uzgodnienia, oraz pokrywa wszystkie związane z tym koszty. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do kontroli prac projektowych na każdym etapie projektowania. 8. Dokumentacja projektowa będąca
przedmiotem zamówienia powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe,
konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne rysunki szczegółów wraz z
dokładnym opisem i charakterystyką techniczną w sposób umożliwiający realizację robót
budowlanych bez konieczności sporządzania dodatkowych opracowań i uzupełnień. 9. Wykonawca
gwarantuje i zapewnia pełnienie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego przez
poszczególnych autorów opracowań w zakresie określonym ustawą – Prawo budowlane art. 20 ust. 1
pkt 4 przez cały okres jej trwania, aż do odbioru końcowego. 1.1.2 Uzyskanie w imieniu
Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń, decyzji administracyjnych w tym
decyzji administracyjnej zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę dla
zamierzenia inwestycyjnego obiektu określonego w ppkt 1.1 z uwzględnieniem PFU. 1.1.3 Wykonanie
robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej o długości 192 mb z rur PCV o
średnicy 110 mm, 1.1.4 Wykonanie innych czynności niezbędnych do zrealizowania zobowiązań
określonych w punktach poprzedzających.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45232423-3
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
45232150-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|