|
Ogłoszenie nr 510418569-N-2021
z dnia 23.02.2021 r.
Gmina Miejska Zgorzelec: Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy i
konserwacje wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Parku Błachańca i Parku
Nadnyskiego w Zgorzelcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 775826-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Zgorzelec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082154600000,
ul. ul. Domańskiego
7,
59-900
Zgorzelec, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-75 77 56 988, e-mail
urzad@zgorzelec.eu, faks
075 77 56 988.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy i
konserwacje wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Parku Błachańca i Parku
Nadnyskiego w Zgorzelcu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WZP.271.1.28.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem, przeglądami,
naprawami i konserwacjami wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Parku Błachańca
i Parku Nadnyskiego w Zgorzelcu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności
wykonywanie systematycznych kontroli wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw, w tym:
ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, nawierzchni sypkich i nawierzchni
bezpiecznych. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie
umowy stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ. Wykaz i lokalizacja placów zabaw wraz z ich
wyposażeniem zostały zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 4. Podwykonawstwo: 1) W przypadku,
gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców - zgodnie z treścią
Formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą
zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie
samodzielnie. 2) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych
części zamówienia. 3) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zostały określone w
projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na
umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks
pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę - wszystkich osób, które
podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności polegające na bezpośrednim wykonywaniu
prac fizycznych pod kierownictwem pracodawcy, w miejscu i czasie przez niego wskazanym, a
wynikających z zakresu usług polegających na bieżącej kontroli czystości terenu placów zabaw oraz
bieżącym utrzymaniu placów zabaw (drobne naprawy, wymiana części, konserwacja, utrzymanie
czystości, itp.); 2) Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązany jest
zatrudniać osoby wykonujące ww. czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku
rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca lub podwykonawca
lub dalszy podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce
innej osoby wykonującej ww. czynności. 3) W terminie 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca
złoży Zamawiającemu oświadczenie (własne lub podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy),
zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach
wykonywanych przez wskazane osoby. 4) Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji
zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za
nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy
stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50870000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|