|
Ogłoszenie nr 500045415-N-2018
z dnia 01.03.2018 r.
Gmina Kartuzy: TERMOMODERNIZACJA OŚRODKA GERIATRYCZNEGO W SIANOWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu “Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Kartuzy – etap II” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, OP.10. Energia, Działanie 10.01. Efektywność energetyczna – mechanizm ZIT, Poddziałanie 10.01.01. Efektywność energetyczna – mechanizm ZIT – wsparcie dotacyjne.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635329-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500005049-N-2018; 500013452-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kartuzy, Krajowy numer identyfikacyjny 52754600000,
ul. ul. gen. Józefa Hallera
1,
83300
Kartuzy, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 694 52 00, e-mail
zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl, faks
586 945 135.
Adres strony internetowej (url): www.kartuzy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA OŚRODKA GERIATRYCZNEGO W SIANOWIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IZ.271.58.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Ośrodka Geriatrycznego w Sianowie. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) docieplenie murów zewnętrznych styropianem gr. 15 cm, wymiana instalacji odgromowej, 2) częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę PCV wraz z wymianą parapetów na parapety z blachy powlekanej, 3) dostawa i montaż kolektorów słonecznych, 4) modernizacja oświetlenia elektrycznego, 5) wymiana istniejącej nawierzchni z trylinki na nawierzchnię z kostki betonowej wokół budynku ośrodka, 6) remont muru oporowego, 7) remont schodów zewnętrznych, 8) wymiana balustrad na balustrady ze stali nierdzewnej 9) wymiana orynnowania budynku wraz z wykonaniem opierzeń z blachy powlekanej, 10) wymiana drabiny przeciwpożarowej na drabinę ze stali nierdzewnej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45443000-1,
45443000-4,
45331000-6,
45213316-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|