|
Ogłoszenie nr 500006939-N-2018
z dnia 10.01.2018 r.
Województwo Podlaskie : Druk i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613416-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500058524-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe: -
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Podlaskie , Krajowy numer identyfikacyjny 050658404,
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
1,
15-888
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 665 45 51, e-mail
zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, faks
85 665 46 42.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.wrotapodlasia.pl Adres profilu nabywcy: - Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: -
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BZP.272.38.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Druk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych”.
2. Zamówienie obejmuje:
Druk i dostawę materiałów informacyjno - promocyjnych:
1) Część 1- Druk i dostawę materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji, Sportu i Turystyki;
2) Część 2- Druk i dostawę kalendarzy trójdzielnych SSPW na rok 2018;
3) Część 3- Druk i dostawę materiałów informacyjno- promocyjnych opisujących działanie Podlaskiego Systemu Informacyjnego e-Zdrowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 1 a (Część 1), 1 b (Część 2), 1 c (Część 3) do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79800000-2
Dodatkowe kody CPV:
79810000-5,
79823000-9,
79822500-7,
79822000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
-
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|