|
Ogłoszenie nr 510407645-N-2021
z dnia 25.01.2021 r.
Gmina Mirów: Dostawa i montaż powietrznych oraz gruntowych pomp ciepła na terenie Gminy Mirów w ramach projektu pn. Ograniczenie „niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Mirów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. konkursu RPMA.04.03.01-IP.01-14-093/18.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602740-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540212518-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mirów, Krajowy numer identyfikacyjny 67022384700000,
ul. Mirów Stary
27,
26-503
Mirów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
48 628 38 89, e-mail
budownictwo@mirow.pl, faks
48 628 38 89.
Adres strony internetowej (url): https://mirow.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż powietrznych oraz gruntowych pomp ciepła na terenie Gminy Mirów w ramach projektu pn. Ograniczenie „niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Mirów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BG.271.23.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest demontaż starych nieefektywnych źródeł ciepła oraz dostawa wraz z rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem 4 powietrznych pomp ciepła oraz 3 pomp ciepła gruntowych w
7 indywidualnych budynkach mieszkalnych (wskazanych przez Zamawiającego) na terenie gminy Mirów w ramach projektu pn.: Ograniczenie „niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Mirów. 4.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 4.2.1. część 2 zamówienia – „Dostawa i montaż powietrznych pomp ciepła na terenie Gminy Mirów” obejmująca, w szczególności: 1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 4 szt. powietrznych pomp ciepła w budynkach gospodarstw domowych, 2) demontaż starego źródła ciepła wraz z zasobnikiem do C.W.U., wyniesienie z kotłowni na zewnątrz i przekazanie protokolarnie mieszkańcowi lub utylizacja, 3) dobór odpowiedniej mocy i wielkości instalowanych urządzeń oraz montaż nowego źródła ciepła oraz zasobnika C.W.U. z dodatkową grzałką elektryczną i wpięcie do istniejących instalacji C.O. i C.W.U. w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym; 4) montaż jednostek wewnętrznych oraz zewnętrznych w przypadku instalacji z pompami ciepła powietrznymi oraz wykonanie wymaganej ilości odwiertów i instalacja sond gruntowych w przypadku instalacji z gruntową pompą ciepła, 5)wszystkie zamontowane urządzenia muszą stanowić kompletny zestaw służący do celów C.O. oraz C.W.U, 6) wykonanie zabezpieczeń instalacji c.o. i c.w.u. zgodnie z obowiązującymi normami; 7)wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej; 8) instalację sterownika nowego źródła ciepła z czujnikami temperatury zewnętrznej oraz czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji, 9) wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami; 10) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji 11) uruchomienie instalacji i udział w odbiorze technicznym; 12) przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji; 13) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji; 14) zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym; 15) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej: schemat instalacji oraz dokumentację fotograficzną wykonanej instalacji; prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim; protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym -protokoły szczelności instalacji hydraulicznych, wykonanych przez Wykonawcę; deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, certyfikaty z oznaczeniami CE; karty techniczne zamontowanych urządzeń; karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń; protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej instalacji; Kartę regulacji (ustawienia sterownika kotła); Protokół Instalacji podpisany przez certyfikowanego Instalatora; protokół odbioru instalacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale mieszkańca. 4.2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa i montaż gruntowych pomp
ciepła na terenie Gminy Mirów” obejmująca, w szczególności: 1) dostawę i montaż w oparciu o osiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 3 szt. gruntowych pomp ciepła w budynkach gospodarstw domowych, 2) demontaż starego źródła ciepła wraz z zasobnikiem do C.W.U., wyniesienie z kotłowni na zewnątrz i przekazanie protokolarnie mieszkańcowi lub utylizacja, 3) dobór odpowiedniej mocy i wielkości instalowanych urządzeń oraz montaż nowego źródła ciepła oraz zasobnika C.W.U. z dodatkową grzałką elektryczną i wpięcie do istniejących instalacji C.O. i C.W.U. w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym; 4) montaż jednostek wewnętrznych oraz zewnętrznych w przypadku instalacji z pompami ciepła powietrznymi oraz wykonanie wymaganej ilości odwiertów i instalacja sond gruntowych w przypadku instalacji z gruntową pompą ciepła, 5)wszystkie zamontowane urządzenia muszą stanowić kompletny zestaw służący do celów C.O. oraz C.W.U, 6) wykonanie zabezpieczeń instalacji c.o. i c.w.u. zgodnie z obowiązującymi normami; 7)wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej; 8) instalację sterownika nowego źródła ciepła z czujnikami temperatury zewnętrznej oraz czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji, 9) wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami; 10) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji 11) uruchomienie instalacji i udział w odbiorze technicznym; 12) przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji; 13) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji; 14) zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym; 15) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej: schemat instalacji oraz dokumentację fotograficzną wykonanej instalacji; prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim; protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym -protokoły szczelności instalacji hydraulicznych, wykonanych przez Wykonawcę; deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, certyfikaty z oznaczeniami CE; karty techniczne zamontowanych urządzeń; karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń; protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej instalacji; Kartę Regulacji (ustawienia sterownika kotła); Protokół Instalacji podpisany przez certyfikowanego Instalatora; protokół odbioru instalacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale mieszkańca
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42511110-5
Dodatkowe kody CPV:
44622100-7,
45321000-3,
45330000-9,
45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|