Ogłoszenie nr 510549288-N-2020 z dnia 18.12.2020 r.
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania na potrzeby ZDiZ w Gdyni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605234-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540217170-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, Krajowy numer identyfikacyjny 22035628700000, ul. ul. 10 Lutego  24, 81-364  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, e-mail refzampub@zdiz.gdynia.pl, faks 058 6622841.
Adres strony internetowej (url): www.zdiz.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.zdiz.gdynia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania na potrzeby ZDiZ w Gdyni
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
EZP.271.93.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania na potrzeby ZDiZ w Gdyni, w tym: a) Część 1 – Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, b) Część 2 – Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem, c) Część 3 – Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania. Dla części 1 Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu nowego, używanego, poleasingowego lub refabrykowego przez producenta sprzętu, spełniającego wymagania Zamawiającego, określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Dla części 2 Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu nowego, refabrykowanego przez producenta w stanie zbliżonym do fabrycznie nowego (bez jakichkolwiek śladów używania, z certyfikatem i gwarancją producenta) lub pochodzącego z outletu producenta, w stanie zbliżonym do fabrycznie nowego (bez jakichkolwiek śladów używania, z certyfikatem i gwarancją producenta), spełniającego wymagania Zamawiającego, określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Dla części 3 Zamawiający wymaga dostawy fabrycznie nowego (nieużywanego) sprzętu komputerowego i akcesoriów, spełniającego wymagania Zamawiającego, określone w Opisie przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają: Część 1: Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik A1 do siwz, b) Formularz cenowy - załącznik A2 do siwz, c) Wzór umowy – załącznik nr 5 do siwz. Część 2: Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik B1 do siwz, b) Formularz cenowy – załącznik B2 do siwz, c) Wzór umowy – załącznik nr 5 do siwz. Część 3: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik C1 do siwz, b) Formularz cenowy – załącznik C2 do siwz, c) Wzór umowy – załącznik nr 5 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5

Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30231300-0, 30232110-8, 30233132-5, 30233141-1, 30234600-4, 30237270-2, 30237110-3, 30237200-1, 30237410-6, 48920000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 30894.31
Waluta PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: WRCOMPUTERS Agnieszka Kaca
Email wykonawcy: lukasz@wrcomputers.pl
Adres pocztowy: ul. Janowska 3
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 46724.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37968.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47960.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu nie zostały złożone żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 91089.43
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KOMA NORD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: handlowy@komanord.pl
Adres pocztowy: ul. Łużycka 2
Kod pocztowy: 81-537
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 115987.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115987.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115987.23
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych