|
Ogłoszenie nr 500070190-N-2017
z dnia 05.12.2017 r.
Gmina Rudniki: Dostawa paliwa dla Gminy Rudniki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613839-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rudniki, Krajowy numer identyfikacyjny 151398586,
ul. Wojska Polskiego
12A,
46-325
Rudniki, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
34 35-95-072, e-mail
przetargi@rudniki.pl, faks
343 595 013.
Adres strony internetowej (url): www.rudniki.pl; www.bip.rudniki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa dla Gminy Rudniki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
OR 272.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa do samochodów strażackich, osobowych, ciężarowych, dostawczych, ciągników i sprzętu eksploatowanego przez Gminę Rudniki. Przewidywane zapotrzebowanie na paliwo przez okres 12 miesięcy wynosi:
- około 54 000 litrów oleju napędowego ON,
- około 8 000 litrów benzyny bezołowiowej E- 95
- około 1 600 litrów benzyny bezołowiowej E-98
Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą , a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej E-95 i E- 98 oraz oleju napędowego. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż wyżej określone , szacunkowe ilości Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego na zasadzie detalicznych, bezgotówkowych tankowań pojazdów.
Zamawiający wymaga aby proponowany przez Wykonawcę punkt tankowania wszystkich wymienionych wyżej paliw znajdował się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego - Rudniki.
Paliwo będzie sprzedawane po cenach obowiązujących w dniu zakupu w danej stacji, z zastosowaniem stałego rabatu/upustu podanego w formularzu ofertowym. Stały rabat/upust nie podlega waloryzacji i nie podlega zmianie. Wysokość rabatu/upustu nie może być wartością mniejszą od ZERA.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku pojazdów oraz zakupienia mniejszych ilości paliw niż podane i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przy sprzedaży paliw do wystawienia Zamawiającemu dokumentu zawierającego:
- datę pobierania paliwa,
- numer rejestracyjnego pojazdu,
- wartość sprzedaży paliwa
- rodzaj i ilość paliwa,
- zastosowany upust/rabat w stosunku do bieżącej ceny detalicznej (dopuszcza się możliwość wskazania upustu/rabatu na fakturze).
Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionych produktów lub usług. Dokonanie przez użytkownika kart flotowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostaje wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. Użytkownik kart flotowych, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz.
Faktura wraz z załącznikiem powinna zawierać pełny monitoring transakcji.
Paliwa muszą spełniać wymagania Norm PN-EN ISO 4259, PN-EN 228+A1;2017-06 benzyna bezołowiowa, PN-EN590+A1:2017-06 olej napędowy - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2015r. poz. 1680) i posiadać świadectwa jakości. .
Wykonawca gwarantuje właściwą jakość paliwa, potwierdzoną na żądanie Zamawiającego właściwymi dokumentami.
Wykonawca zapewni obsługę tankowania całodobowo lub w ograniczeniach czasowych w następujących godzinach:
- od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 16:00,
- w soboty w godz. 7:00 do 14:00
z możliwością interwencyjnego tankowania od poniedziałku do niedzieli całodobowo, po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego.
Dopuszcza się stosowanie kart flotowych do przeprowadzenia tankowania.
Płatność za dostawę następować będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto, w terminie 14 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego faktury.
Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV:
09134100-8,
09132100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|