|
Ogłoszenie nr 510410252-N-2021
z dnia 29.01.2021 r.
Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II: Sukcesywna dostawa artykułów
spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zakopanem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 766013-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II, Krajowy numer identyfikacyjny 00089026400000,
ul. Szpitalna
21,
34-500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 20 68 310, 182068310, e-mail
mariaczernik@interia.pl, dsp_zne@wp.pl, faks
18 20 68 310.
Adres strony internetowej (url): www.dps.z-ne.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów
spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zakopanem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DPS – 1/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na
potrzeby Domu Pomocy Społecznej, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących
przepisów, w szczególności rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z
dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L139 z dnia
30.04.2004r.), rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia
2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności
pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. obezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z późn. zm). 2. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (kalkulacji cenowej
do oferty przetargowej) i jest podzielony na 5 pakietów tj. I: Mięso i wędliny; II- Artykuły nabiałowe;
III- Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory; IV-Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka; VPieczywo.
3. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość artykułów spożywczych podana w
poszczególnych pakietach służy do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw
uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego, dlatego w czasie realizacji umowy może ulec zmianie
(zmniejszeniu). Jednakże zmniejszenie zakresu dostawy nie przekroczy 20% całości zamówienia (w
danym pakiecie). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości.
4. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być
wliczony w cenę ofertową, przystosowanym do przewożenia żywności w sposób zapewniający
wymagany standard sanitarno-epidemiologiczny zgodny z obowiązującymi przepisami, w
szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 5. Dostarczane
artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być
najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym
stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy
sanitarno – epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach
gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych
plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarnohigieniczne.
6. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych
produktów, ¼ okresu określonego przez producenta, liczony od dnia dostawy. Przy dostarczaniu
każdej partii żywności do Zamawiającego terminy ważności będą każdorazowo sprawdzane, a w
przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający odmówi przyjęcia towaru lub zgłosi
niezwłocznie reklamacje telefonicznie w dniu dostawy. 7. Realizacja dostaw będzie następować w
dniach od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7.00 do 14.00, zgodnie z potrzebami i
zamówieniami składanymi przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem w dniu poprzedzającym
dostawę. Zgodnie z zapisami poniżej: - Pakiet I Mięso i wędliny – 3 razy w tygodniu od poniedziałku
do soboty - Pakiet II Artykuły nabiałowe - 3 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty - Pakiet III
Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory - 2 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku - Pakiet IV
Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka - 5 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty - Pakiet V
Pieczywo -7 razy w tygodniu od poniedziałku do niedzieli. 8. Dostarczane artykuły spożywcze, w
zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty
wymagane przepisami prawa żywnościowego. 9. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia lub zgłosi
niezwłocznie reklamacje telefonicznie towarów złej jakości, wskazujących cechy braku świeżości lubna granicy przydatności do spożycia. Jak również Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania
reklamacji ilościowych w dniu dostarczenia towaru przez Wykonawcę. 10. Zamawiający informuje, że
ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się
rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie
zamówienia ( o udowodnionej równoważności technologicznej). Wykazanie równoważności
zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03000000-1
Dodatkowe kody CPV:
03100000-2,
03110000-5,
03140000-4,
03142500-3,
03220000-9,
15110000-2,
15131130-5,
15220000-6,
15331000-7,
15332200-6,
15411000-2,
15500000-3,
15610000-7,
15810000-9,
15851100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|