Ogłoszenie nr 510014733-N-2019 z dnia 23-01-2019 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. I. Paderewskiego 44 w Rybniku - Etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 660945-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościuszki  17, 44200   Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 422 12 47, e-mail dzp@zgm.rybnik.pl, faks 324 221 247.
Adres strony internetowej (url): www.zgm.rybnik.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. I. Paderewskiego 44 w Rybniku - Etap I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.1120.0069.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ul. I. Paderewskiego 44 w Rybniku. Zakres robót obejmuje: 1) zabezpieczenie miejsca wykonywania robót, przygotowanie zabezpieczeń i oznakowanie, 2) dbałość o stan techniczny zabezpieczenia terenu i oznakowania w czasie trwania robót, 3) wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, 4) montaż grzejników, 5) montaż zaworów termostatycznych i ciepłomierzy, 6) zmycie i zeskrobanie powierzchni ścian i sufitów, 7) przygotowanie powierzchni pod malowanie, 8) malowanie ścian i sufitów, 9) wywóz odpadów z prowadzonych robót na bieżąco, 10) ostateczne uporządkowanie, mycie i przekazanie obiektu Zamawiającemu. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, projekt budowlano-wykonawczy. UWAGA: Zakres robót dotyczy wykonania instalacji c.o. w częściach wspólnych (piwnicach, klatce schodowej) oraz w mieszkaniu nr 5. Budynek wpisany do rejestru Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr rejestru A/1409/90.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45331100-7

Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 42601.03
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Technika Grzewcza i Sanitarna Brunon Raszczyk
Email wykonawcy: biuro@tgs.rybnik.pl
Adres pocztowy: ul. Borki 47a
Kod pocztowy: 44-217
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27372.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27372.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52128.21
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych