|
Ogłoszenie nr 510009580-N-2020
z dnia 17.01.2020 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku: Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ADM 1 w Rybnik
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 638861-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Kościuszki
17,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 422 12 47, e-mail
dzp@zgm.rybnik.pl, faks
324 221 247.
Adres strony internetowej (url): bip.zgm.rybnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ADM 1 w Rybnik
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.2120.0082.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest świadczenie usług polegających na czyszczeniu przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku – ADM I (wykaz budynków zawarto w załączniku nr A niniejszej specyfikacji). Zamówienie w zakresie usług.Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Zapewnienie przeprowadzenia czyszczenia przewodów kominowych przez osobę posiadającą kwalifikacje kominiarskie zgodnie z § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów; 2. Usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) zgodnie z ww. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji; 3. Pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców; 4. Ustalenie terminu czyszczenia przewodów kominowych na danym budynku z administracją; 5. Współpraca z administratorami obiektów podczas przeprowadzania czyszczenia przewodów kominowych; 6. Powiadomienie Zamawiającego oraz lokatorów o terminie wykonania czyszczenia przewodów kominowych z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem; 7. Czterokrotne (1 raz w kwartale) czyszczenie dymowych przewodów kominowych; 8. Dwukrotne (1 raz w półroczu) czyszczenie spalinowych przewodów kominowych; 9. Jednokrotne czyszczenie wentylacyjnych przewodów kominowych; 10. Realizacja „zlecenia kominiarskiego na wykonanie prac kominiarskich na terenie ADM I” (wzór zlecenia stanowi załącznik nr 5) na podstawie pisemnych zleceń wydawanych przez uprawnionych pracowników administracji, a wynikających ze zgłoszeń lokatorów, w których sygnalizowane są niewłaściwe działania przewodów kominowych i urządzeń do nich podłączonych. Pracownik administracji w zleceniu określi: adres lokalu, którego dotyczyć będzie zlecenie oraz zakres prac. Zlecenia te winny być realizowane nie później niż w dniu następnym po dacie zlecenia przez administrację. Na druku zlecenia, osoba która je wykonała czyni adnotację o sposobie usunięcia ewentualnych stwierdzonych nieprawidłowości; 11. Uczestnictwo w sytuacjach nagłych i nieprzewidzianych, również w dni wolne od pracy zagrażających życiu mieszkańców. Obecność mistrza kominiarskiego nastąpi nie później niż 60 minut od zgłoszenia telefonicznego; 12. Świadczenie usług wymienionych w pkt. 10 i 11 bez prawa do naliczenia dodatkowego wynagrodzenia; 13. Poinformowanie najemców lokali przed przystąpieniem do wykonywania usług kominiarskich o konieczności wykonania zabezpieczeń przed ewentualnymi zabrudzeniami, zanieczyszczeniami czy zniszczeniami. Zabezpieczenia, o których mowa, dotyczą w szczególności: 1) uszczelnienia kratek wentylacyjnych na czas wykonywania usługi, 2) usunięcia z miejsca wykonywania usługi wszystkich przedmiotów mogących ulec uszkodzeniu, 3) uszczelnienia połączeń urządzeń grzewczych z kominem; 14. Dokonanie wpisu do książki czyszczeń kominiarskich po wykonaniu czyszczenia przewodów kominowych; 15. Zapewnienie po zakończeniu pracy, że wykonujący usługi kominiarz, sprawdzi czy pozostawia obiekt w stanie technicznym niezagrażającym jego użytkownikom. Kontrola stanu obiektu polega na sprawdzeniu, czy po wykonaniu usługi przewody kominowe funkcjonują prawidłowo; 16. Usunięcie usterki w działaniu przewodów kominowych maksymalnie do 3 dni od jej zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie w danym dniu do godziny 12:00 (usunięcie usterki nastąpi w terminie jaki Wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty), 17. Usunięcie sadzy z terenu obiektu. Szczegółowy zakres usługi określa SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90915000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|