Ogłoszenie nr 510056892-N-2019 z dnia 25.03.2019 r.
Szpital Wojewódzki w Opolu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: PN.RB.DT.1.19_PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁÓW PULMONOLOGII I DERMATOLOGII WRAZ Z MONTAŻEM NOWEGO I WYMIANĄ ISTNIEJĄCYCH DŹWIGÓW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513746-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wojewódzki w Opolu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 53141815100000, ul. ul. Kośnego  53, 45-372  Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4433121, e-mail przetargidlg@szpital.opole.pl, faks 77 4433021.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością samorządu województwa opolskiego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN.RB.DT.1.19_PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁÓW PULMONOLOGII I DERMATOLOGII WRAZ Z MONTAŻEM NOWEGO I WYMIANĄ ISTNIEJĄCYCH DŹWIGÓW
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
Sygnatura sprawy: PN.RB.DT.1.19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
„Kontynuacja wielobranżowych robót budowlanych w budynku pulmonologii w oparciu o stanowiącą załącznik do Decyzji nr 405/18 z dnia 18.05.2018r. o pozwoleniu na budowę dokumentację projektową Pracowni Projektowo Konserwatorskiej „PROKON” pn. „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁÓW PULMONOLOGII I DERMATOLOGII WRAZ Z MONTAŻEM NOWEGO I WYMIANĄ ISTNIEJĄCYCH DŹWIGÓW” w zakresie: 1) przebudowa na I piętrze 400 m2 powierzchni w oddziale dermatologii, 2) wymiana szybu windy wraz z dźwigiem na nowy szpitalny, 3) remont dwóch klatek schodowych, 4) wykonanie pozostałych zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku pulmonologii.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY (wraz z załącznikami) stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, a który stanowić będzie również załącznik do umowy zawartej z Wykonawcą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45215140-0

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2011300
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Budowlanych inż. Jan Dudzik
Email wykonawcy: biuro@dudzik.pl
Adres pocztowy: ul. Katowicka 67B
Kod pocztowy: 45-061
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2473899
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2473899
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2473899
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych