Ogłoszenie nr 500037074-N-2017 z dnia 02.10.2017 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Remont sanitariatów w budynkach nr 2 i 3 Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu położonych przy ul. Dąbrowskiego 17a

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586592-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 630703410, ul. ul. Jana Kochanowskiego  2a, 60-844  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8412743, e-mail przetargi@po.policja.gov.pl, faks 61 8412744.
Adres strony internetowej (url): http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów w budynkach nr 2 i 3 Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu położonych przy ul. Dąbrowskiego 17a
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZZP-2380-47/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem sanitariatów w budynkach nr 2 i 3 Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, położonego przy ul. Dąbrowskiego 17a. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe (rozebranie ścianek działowych, demontaż drzwi i ościeżnic, demontaż starych instalacji sanitarnych i elektrycznych, skucie starych płytek ze ścian i podłogi); 2) wykonanie nowych ścianek działowych oraz instalacji sanitarnych i elektrycznych; 3) dostosowanie instalacji centralnego ogrzewania do nowego układu pomieszczeń; 4) ułożenie płytek na ścianach i podłodze; 5) montaż ościeżnic i drzwi oraz sufitów podwieszanych; 6) montaż ścianek systemowych HPL
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7

Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45431000-7, 45442100-8, 45330000-9, 45310000-3, 45421131-1, 45421152-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych