|
Ogłoszenie nr 510406784-N-2021
z dnia 21.01.2021 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej: Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w domu podopiecznego dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606899-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 63200268500000,
ul. ul. Poznańska 11
,
62-060
Stęszew, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 134 062, e-mail
ops@steszew.pl, faks
618 134 062.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w domu podopiecznego dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich w 2021 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
OPS-1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1.Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w domu podopiecznego dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich w 2021r. 2.Lokalizacja:Gmina Stęszew powiat poznański, województwo wielkopolskie 3. Zakres prac obejmuje: 1) Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich, w 2021 roku. 2)Zapewnienie pełnej i fachowej opieki 5 dni w tygodniu:a)higieniczno-sanitarnej,b) pielęgnacji zaleconej przez lekarza, c) zaspokojenie codziennych potrzeb, d)zapewnienie w miarę możliwości kontaktu z otoczeniem, 3) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym oraz z potrzebami wynikającymi z sytuacji osobistej Świadczeniobiorcy. 4) Usługi świadczone będą na podstawie decyzji administracyjnej wystawionej przez Zamawiającego. 5) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, kierując się dobrem Świadczeniobiorcy, pisemnego zlecenia będzie mógł dokonać pracownik socjalny co następnie prowadzone zostanie decyzją administracyjną. 6) Decyzja o której mowa w ust.1 określi: a) Świadczeniobiorcę b)rodzaj usług c) czas jej wykonania d) wysokość odpłatności ponoszonej przez Świadczeniobiorcę lub jego zwolnienie od opłat.7) Świadczeniobiorca każdorazowo potwierdzi wykonanie usługi na kontrolce czasu pracy opiekunki domowej. 8) Przewidywana ilość godzin usług opiekuńczych w okresie wykonywania zamówienia wynosi ok.11300 godzin. 9) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie realizacja zamówienia publicznego, zgodnie z opisem zamówienia określonym w rozdziale 2, formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekcie umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85000000-9
Dodatkowe kody CPV:
85311100-3,
85311200-4,
85312100-0,
85312400-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|