Ogłoszenie nr 510406784-N-2021 z dnia 21.01.2021 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej: Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w domu podopiecznego dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich w 2021 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606899-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 63200268500000, ul. ul. Poznańska 11  , 62-060  Stęszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 134 062, e-mail ops@steszew.pl, faks 618 134 062.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w domu podopiecznego dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich w 2021 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
OPS-1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w domu podopiecznego dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich w 2021r. 2.Lokalizacja:Gmina Stęszew powiat poznański, województwo wielkopolskie 3. Zakres prac obejmuje: 1) Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych dla ludzi starszych i niepełnosprawnych wymagających opieki osób drugich, w 2021 roku. 2)Zapewnienie pełnej i fachowej opieki 5 dni w tygodniu:a)higieniczno-sanitarnej,b) pielęgnacji zaleconej przez lekarza, c) zaspokojenie codziennych potrzeb, d)zapewnienie w miarę możliwości kontaktu z otoczeniem, 3) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym oraz z potrzebami wynikającymi z sytuacji osobistej Świadczeniobiorcy. 4) Usługi świadczone będą na podstawie decyzji administracyjnej wystawionej przez Zamawiającego. 5) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, kierując się dobrem Świadczeniobiorcy, pisemnego zlecenia będzie mógł dokonać pracownik socjalny co następnie prowadzone zostanie decyzją administracyjną. 6) Decyzja o której mowa w ust.1 określi: a) Świadczeniobiorcę b)rodzaj usług c) czas jej wykonania d) wysokość odpłatności ponoszonej przez Świadczeniobiorcę lub jego zwolnienie od opłat.7) Świadczeniobiorca każdorazowo potwierdzi wykonanie usługi na kontrolce czasu pracy opiekunki domowej. 8) Przewidywana ilość godzin usług opiekuńczych w okresie wykonywania zamówienia wynosi ok.11300 godzin. 9) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie realizacja zamówienia publicznego, zgodnie z opisem zamówienia określonym w rozdziale 2, formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekcie umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85000000-9

Dodatkowe kody CPV: 85311100-3, 85311200-4, 85312100-0, 85312400-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 300000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: Medis24 Łukasz Zasim
Email wykonawcy: biuro@medis24.eu
Adres pocztowy: ul. Wronia 45/U2
Kod pocztowy: 00-870
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

Nazwa wykonawcy: Medis24 Sp. zo.o.
Email wykonawcy: biuro@medis24.eu
Adres pocztowy: ul.Wronia 45/U2
Kod pocztowy: 00-870
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych