Ogłoszenie nr 510022012-N-2019 z dnia 04.02.2019 r.
Gmina Borek Wlkp.: Budowa drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą na os. Powstańców Wlkp. – etap drogowy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 653889-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500289100-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Borek Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 52801400000, ul. Rynek  1, 63810   Borek Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 716 120, e-mail zamowienia.publiczne@borekwlkp.pl, faks 655 715 893.
Adres strony internetowej (url): www.borekwlkp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą na os. Powstańców Wlkp. – etap drogowy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RI.271.15.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą na os. Powstańców Wlkp. – etap drogowy” – realizacja opierać się będzie o projekt budowlany objęty pozwoleniem na budowę nr 123/2015 z dnia 23.03.2015 oraz projekt zamienny objęty pozwoleniem AB.6740.742.2018 z dnia 27.09.2018r. 2. Zakres robót obejmuje: wykonanie nowej nawierzchni jezdni drogi, chodników, zjazdów indywidualnych oraz przejść dla pieszych. Całość robót przewidziana do wykonania zlokalizowana jest w obrębie pasa drogowego wyznaczonego obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania terenu. Zestawienie poszczególnych powierzchni: - całkowita powierzchnia zagospodarowania terenu – 4014,0 m2 - powierzchnia projektowanych dróg – 2875,0 m2 - powierzchnia projektowanych chodników – 1139,0 m2 Zestawienie poszczególnych powierzchni po uwzględnionych zmianach: - całkowita powierzchnia zagospodarowania terenu – 4462,0 m2 - powierzchnia projektowanych dróg – 2875,0 m2 - powierzchnia projektowanych chodników – 1139,0 m2 - powierzchnia projektowanych zjazdów indywidualnych – 448,0 m2 Droga, na całej długości, posiada przekrój uliczny, o szerokość 5,50m. Nawierzchnię ograniczono krawężnikiem betonowym 15x30x100cm. W pierwotnym projekcie zaprojektowano nawierzchnię jezdni z betonowych płyt sześciokątnych (trylinki). W projekcie zamiennym, przewidziano zmianę nawierzchni z betonowych płyt sześciokątnych na betonową kostkę brukową o grubości 8 cm. Od km 0+000,00 do km 0+122,00 oraz od km 0+233,00 do końca opracowania, zaprojektowano w projekcie pierwotnym chodnik po stronie prawej jezdni o szerokości 2,0m, z odsunięciem od krawędzi jezdni na szerokość 1,50m.. W projekcie zamiennym zmieniono szerokość chodnika na 1,5 m. W pierwotnym projekcie zaprojektowano chodnik po stronie lewej jezdni o szerokości 1,5m, z usytuowaniem bezpośrednio przy jezdni od km 0+063,36 do km 0+071,12, od km 0+122,05 do km 0+132,07 oraz od km 0+137,07 do km 0+224,00. W projekcie zamiennym zmieniono szerokość chodnika na 2,0m. Nawierzchnię chodników zaprojektowano z betonowej kostki brukowej koloru szarego i ograniczono ją obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. W projekcie zamiennym zaprojektowano zjazdy indywidualne o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o grubości 8cm. Projektowaną drogę przewiduje się odwodnić przy pomocy spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni, a następnie do wpustów kanalizacji deszczowej. Następnie woda opadowa odprowadzana będzie do istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej o średnicy Ø315.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45231000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 681225.29
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 681225.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 681225.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1532675.12
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych