Ogłoszenie nr 510230053-N-2020 z dnia 18.11.2020 r.
Muzeum Historyczne w Bielsku-Białej: „Remont oraz malowanie pomieszczeń korytarza II pietra oraz sali „Malinowej „ na I piętrze budynku Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582920-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Historyczne w Bielsku-Białej, Krajowy numer identyfikacyjny 07234210900000, ul. Wzgórze  16, 43-300  Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48338220656, e-mail sekretariat@muzeum.bielsko.pl, faks +48338111035.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum.bielsko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont oraz malowanie pomieszczeń korytarza II pietra oraz sali „Malinowej „ na I piętrze budynku Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ST 282-3/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: - prac remontowych dotyczących korytarza II piętra budynku Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej ul. Wzgórze 16 -prac malarskich w pomieszczeniu „Sali Malinowej” stanowiącym ekspozycję stałą I piętra Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej ul. Wzgórze 16 -wykonanie ewentualnych prac dodatkowych wynikających z niemożliwych do przewidzenia na etapie projektowania problemów technicznych. Prace dodatkowe będą zatwierdzane przez inspektorów nadzoru i realizowane przez aneks do umowy głównej z wykonawcą zadania. Wycena robót dodatkowych zostanie dokonana w oparciu o kosztorysy zatwierdzone przez Inspektora nadzoru
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 293432.29
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: BUD-MAL 2 Kuś-Antecki Społka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Wczasowa
Kod pocztowy: 43-241
Miejscowość: Łąka
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 370126.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 370126.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 393784.36
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych