Ogłoszenie nr 510421580-N-2021 z dnia 08.03.2021 r.
Gmina Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią”.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie inwestycyjne realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 6 – Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.4 – Rewitalizacja oraz inwestycje w infrastrukturę edukacyjną w ramach ZIT, Poddziałanie 6.4.1 – Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 772077-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540400353-N-2021, 540404604-N-2021, 540406830-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nakło nad Notecią, Krajowy numer identyfikacyjny 09235089500000, ul. Ks. Piotra Skargi   7, 89-100  Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, e-mail kobza.alicja@umig.naklo.pl, faks 52 386 79 02.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina-naklo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią”.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.45.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową byłego budynku telekomunikacyjnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby usług społecznych (działalność społeczna, administracja samorządowa, usługi opiekuńczo-wychowawcze) w ramach zadania pn.: „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią”. Podstawowe elementy zagospodarowania terenu (lokalizacja budynku, układ głównych ciągów komunikacji wewnętrznej, place, parkingi, tereny zieleni, wjazd) pozostają bez zmian. W zakres niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności roboty rozbiórkowe, roboty wykończeniowe wewnętrzne (izolacyjne, posadzkarskie, tynkarskie, malarskie), roboty elewacyjne wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych w systemie BSO, roboty dekarskie, roboty elektryczne, roboty sanitarne oraz prace związane z zagospodarowaniem terenu. Lokalizacja nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia Opracowaniu podlega teren objęty zabudową techniczno-biurową, zrealizowaną na potrzeby telekomunikacji, zlokalizowany w Nakle nad Notecią przy ul. Gimnazjalnej na działkach nr 2016/1, 2016/2, 2017/1, 2017/2. 2.1 Charakterystyka stanu istniejącego: Działki nr 2016/2 i 2017/2 zagospodarowane są zgodnie z funkcją usług telekomunikacyjnych (place utwardzone, tereny zieleni, ciągi komunikacji wewnętrznej, ogrodzenie, wjazd). Istniejącą zabudowę stanowią: a) Budynek centrali telekomunikacyjnej o zróżnicowanym układzie funkcjonalnym (część techniczna, część biurowa, część mieszkalna), obiekt jedno i dwukondygnacyjny z podpiwniczeniem. b) Budynek z boksami garażowymi i pomieszczeniem na transformer, (poza przedmiotem zamówienia). c) Rampa serwisowa. d) Budynki tymczasowe (garaże blaszane). Do budynku podstawowego wykonane są przyłącza energetyczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej oraz wprowadzone są sieci teletechniczne. Działka posiada wewnętrzne ciągi komunikacji pieszej wykonane z płytek chodnikowych i wewnętrzne drogi o nawierzchni z kostki betonowej (trylinka). Teren jest zabezpieczony ogrodzeniem z siatki metalowej w ramkach na słupkach. Powierzchnia działki z niewielkim spadkiem w kierunku południowym (do cieku wodnego) od rzędnej 63,3 do 62,8 m.n.p.m. Na terenie działki istnieje wykonana instalacja deszczowa podłączona do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. Bryła budynku oparta na rzucie „elki” z dachem wielospadowym krytym papą. Konstrukcja budynku oraz jego wysokość zróżnicowana. W części biurowej budynek dwukondygnacyjny z podpiwniczeniem wykonany w technologii tradycyjnej (murowany). Część techniczna (centrala) jednokondygnacyjna z podpiwniczeniem wykonana w oparciu szkielet żelbetowy prefabrykowany. Część biurowa połączona z częścią techniczną łącznikiem z wejściem głównym i klatką schodową. Od 2014 r. obiekt stanowi pustostan. 2.2 Opis planowanych prac: a) w zakresie zagospodarowania terenu: Planowane zagospodarowanie działki związane jest z przekształceniem funkcji teletechnicznej na funkcję usług publicznych. Podstawowy układ funkcjonalny obszarów działki zostanie zachowany. Planowany zakres prac ma na celu dostosowanie elementów zagospodarowania do obecnie obowiązujących standardów ze wskazaniem na nową funkcję obiektu. W ramach planowanej inwestycji wykonane zostaną prace budowlane na terenie działki związane z: 1) Przebudową wejścia głównego na elewacji frontowej (wejście reprezentacyjne), 2) Organizacją dodatkowych miejsc parkingowych od strony ul. Gimnazjalnej (na działkach 2016/1 i 2017/1), 3) Wymianą nawierzchni terenów utwardzonych (projektowana nawierzchnia z kostki betonowej barwionej o grubości 8 cm, o wymiarach 40x20 cm, 30x20 cm oraz 20x20 cm) na chodnikach, drogach wewnętrznych oraz placu, 4) Rozkład i powierzchnia terenów utwardzonych w podstawowym zakresie zostanie zachowany, 5) Wykonane zostaną urządzenia usprawniające komunikację dla osób niepełnosprawnych (winda zewnętrzna panoramiczna, winda wewnętrzna w szybie murowanym oraz platforma podnośnikowa), 6) Rozbiórka garaży blaszanych i rampy serwisowej (elementy garaży blaszanych po przeprowadzonej rozbiórce należy przekazać Zamawiającemu), 7) Na terenie utwardzonym (część wewnętrzna dz. nr 2016/2 i 2017/2) wyznaczono 21 miejsc parkingowych, w tym dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych, 8) Przy ul. Gimnazjalnej (dz. nr 2016/1 i 2017/1) zaprojektowano 7 miejsc parkingowych, w tym jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych, 9) Wykonanie małej architektury (w tym stalowej altanki śmietnikowej, nowego ogrodzenia terenu, itp), trawników oraz nasadzenia drzew. Podstawowe elementy zagospodarowania zachowane w dotychczasowym układzie: 1) Wjazd na działkę po dotychczasowym śladzie od strony północnej wzdłuż granicy z działką 2015/2, 2) Centralna i zachodnia część działki utwardzona z przeznaczeniem na parkingi i drogi wewnętrzne, 3) Wokół budynku zaprojektowano utwardzone chodniki (bez barier architektonicznych – uskoków i progów), 4) Południowa część działki urządzona w formie terenów zieleni i rekreacji (ścieżki, trawniki, klomby, ozdobne krzewy, ławki, ławki ze stołem), 5) Od frontu pas zieleni ozdobnej niskopiennej odcinającej budynek od ul. Gimnazjalnej, 6) Od strony wschodniej (wzdłuż budynku) istniejący żywopłot do zachowania, 7) Od strony południowej – altana śmietnikowa ustawiona za budynkiem garażowym z utwardzonym dojściem. b) w zakresie kubatury: W obiekcie wyróżnione będą trzy obszary funkcjonalne, połączone w sposób płynny komunikacją wewnętrzną: 1) Część pierwsza – część frontowa (obecnie hala techniczna), po adaptacji pełnić będzie funkcję sali wielofunkcyjnej z zapleczem biurowo-technicznym oraz pomieszczeniami gospodarczymi w podpiwniczeniu. Posiada niezależne wejście od strony frontowej przy ulicy Gimnazjalnej. Sala przeznaczona będzie do organizacji zajęć świetlicy socjoterapeutycznej oraz szeroko pojętych wydarzeń społecznych dla większych grup uczestników. W części biurowej prowadzona będzie działalność opiekunów świetlicy i pracowników socjalnych. Z uwagi na wprowadzenie układu zamykanych przejść oraz niezależnego zaplecza sanitarnego, istnieje możliwość wydzielenia sali i korzystania z niej niezależnie od pozostałej części budynku. 2) Część druga – część skrzydła biurowego przy hali technicznej. Podstawowy rozkład pomieszczeń i ich funkcja zostanie zachowana. W odnowionych pomieszczeniach zlokalizowane będą pomieszczenia biurowe dla pracowników. Wejście do części biurowej oraz układ komunikacji pionowej (klatka schodowa oraz winda) zlokalizowane są w łączniku pomiędzy częścią frontową i częścią biurową. W podpiwniczeniu zlokalizowany jest schron (funkcja do zachowania – poza zakresem). 3) Część trzecia – część mieszkalna w skrzydle biurowym od strony szczytowej (południowej) adaptowana będzie na funkcję usług społecznych. Posiada wyraźne odcięcie od części biurowej ścianami działowymi na korytarzu oraz niezależną klatkę schodową z wejściem przy szczycie budynku. Możliwość niezależnego dostępu do pomieszczeń. W podpiwniczeniu zaprojektowano pomieszczenia gospodarcze. 2.3 Zestawienie powierzchni: a) w zakresie zagospodarowania terenu: Zagospodarowanie dla działek nr 2016/1, 2016/2, 2017/1, 2017/2 Działka nr 2016/1 (dz. drogowa) 149,00 m2, Działka nr 2016/2 1.791,00 m2, Działka nr 2017/1 120,00 m2, Działka nr 2017/2 1.553,00 m2, SUMA – OBSZAR OPRACOWANIA 3613,00 m2. Budynki (powierzchnia zabudowy) 1.255,00 m2, Budynek podstawowy (nr 1 na rys. ZT-01 Dokumentacji projektowej) 1.111,00 m2, Garaże murowane (nr 2 na rys. ZT-01) 144,00 m2. Zabudowa dodatkowa 75,00 m2, Schody zewnętrzne 59,59 m2, Winda zewnętrzna 5,00 m2, Altana śmietnikowa 10,50 m2. Tereny utwardzone (ciągi komunikacyjne, place, chodniki) 1.562,00 m2, Teren utwardzony od strony północnej z parkingiem 93,00 m2, Plac wewnętrzny z parkingami 716,00 m2, Dojście do altany 57,00 m2, Chodniki 696,00 m2. b) w zakresie budynków: Kubatura: 9.138,00 m3, Część techniczna (hala od frontu) 5.704,00 m3, (w tym część firmy ORANGE – służebność pomieszczeń) 1.465,00 m3, Część biurowa z mieszkaniami 3.078,00 m3, Łącznik 356,00 m3. Powierzchnia zabudowy 1.094,60 m2, Część techniczna (hala od frontu) 713,00 m2, Część biurowa z mieszkaniami 342,00 m2, Łącznik 39,60 m2, Schody zewnętrzne 15,50 m2. Powierzchnia użytkowa - część techniczna (hala od frontu): 1.220,50 m2, - piwnica 599,10, m2, - pom. gosp., serwerownia, węzeł 464,20 m2, - pom. w dyspozycji ORANGE (poza zakresem) 134,90 m2, - parter 621,40 m2, - C.R.S. 460,90 m2, - pom. w dyspozycji ORANGE (poza zakresem) 160,50 m2. - część biurowa z mieszkaniami, łącznikiem i schronem 788,20 m2, - piwnica 152,10 m2, - schron w piwnicy (poza zakresem) 111,00 m2, - parter 255,60 m2, - piętro 269,50 m2. Trawniki, tereny rekreacyjne, zieleń ozdobna 721,00 m2. Po planowanej przebudowie ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń, budynek będzie pełnił funkcję z zakresu usług społecznych i socjalnych. Układ funkcjonalny charakteryzuje się powierzchniami z wydzielonym sposobem użytkowania przy możliwości komunikacji wewnętrznej z niezależnymi wejściami. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany jest w załączonej dokumentacji projektowej – Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku o funkcji usługowo-technicznej na funkcję użyteczności publicznej w ramach zadania pn.: „Utworzenie Centrum Rozwoju Społecznego w Nakle nad Notecią”: 1. Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu wraz z częścią formalno-prawną, 2. Projekt architektoniczno-budowlany, 3. Ekspertyza techniczna, 4. Projekt wykonawczy – branża konstrukcyjna, 5. Projekt wykonawczy – branża sanitarna, 6. Projekt wykonawczy – branża elektryczna, 7. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Na ww. zadanie inwestycyjne wydana została przez Starostę Nakielskiego decyzja pozwolenia na budowę nr 200 z dnia 30.03 2020 r. UWAGA: • Część pomieszczeń pozostająca w dyspozycji firmy telekomunikacyjnej (w ramach posiadanego prawa służebności) wyłączona jest z podstawowego zakresu prac adaptacyjnych (roboty wykończeniowe wewnętrzne i instalacyjne). Projekt przewiduje wykonanie prac budowlanych w ramach części wspólnych (dach i elewacja ze solarką okienną). • Ze względu na planowane prace budowlane, powierzchnia zabudowy budynku ulegnie zmianie w części łącznika. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem ofert, mającej na celu zapoznanie się Wykonawców z warunkami panującymi na miejscu wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający wskazuje poniższą osobę w celu ustalenia czasu, miejsca i przebiegu wizji lokalnej: 1) Jarosław Woźny – Inspektor Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, tel. 052 3867 987, e-mail: wozny.jaroslaw@umig.naklo.pl, 2) Mateusz Kędzierski – Wydział Inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, tel. 052 3867 987, e-mail: kedzierski.mateusz@umig.naklo.pl. Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). Przy określeniu wartości ryczałtowej należy uwzględnić prace podstawowe jak i towarzyszące (np. wyrównanie nierówności tynków i podłoży pod posadzki - przewidziane do wykorzystania, wykucia i zamurowania bruzd pod przewody, przybory i urządzenia instalacji sanitarnej i elektrycznej). Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w przedmiotowym postępowaniu. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano-wykonawczy oraz STWOR należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego). Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg) i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki. Wykonawca ma obowiązek zaktualizować wydane przez gestorów sieci warunki wykonania robót. Koszt aktualizacji warunków od gestorów należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone. 3. Pozostałe obowiązki i informacje dla wykonawcy: 1) Zasadnym jest (nie jest to czynność obowiązkowa), aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także dla uzyskania dodatkowych informacji niezbędnych do wyceny oferty. 2) W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45200000-0, 45300000-0, 45421100-5, 45443000-4, 45310000-3, 45331100-7, 45331210-1, 45332000-3, 93000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 7120452.52
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Bud-MAR Marek Żołecki
Email wykonawcy: marekzolecki@wp.pl
Adres pocztowy: Olszewka 39
Kod pocztowy: 89-100
Miejscowość: Olszewka
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5979999.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5979999.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8392293.22
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych