|
Ogłoszenie nr 510187508-N-2019
z dnia 06.09.2019 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania pn. projekt zmiany sposobu ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583476-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Kościuszki
17,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 422 12 47, e-mail
dzp@zgm.rybnik.pl, faks
324 221 247.
Adres strony internetowej (url): bip.zgm.rybnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania pn. projekt zmiany sposobu ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.2120.0054.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu ogrzewania budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Gen. Andersa 13 i ul. Gen. Andersa 17 w Rybniku niezbędnej Zamawiającemu do zorganizowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania: Zadanie 1 – Budynek mieszkalny przy ul. Gen. Andersa 13 w Rybniku. Zadanie 2 – Budynek mieszkalny przy ul. Gen. Andersa 17 w Rybniku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71221000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|