Ogłoszenie nr 510194424-N-2019 z dnia 16.09.2019 r.
Gmina Kartuzy: Wykonanie robót remontowo - drogowych w 2 rejonach sołectw Gminy Kartuzy oraz budowa chodnika przy ul. Kościelnej w Prokowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581915-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kartuzy, Krajowy numer identyfikacyjny 52754600000000, ul. ul. gen. Józefa Hallera  1, 83-300  Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 694 52 00, e-mail zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl, faks 586 945 135.
Adres strony internetowej (url): www.kartuzy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowo - drogowych w 2 rejonach sołectw Gminy Kartuzy oraz budowa chodnika przy ul. Kościelnej w Prokowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.20.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - drogowych w 3 rejonach sołectw Gminy Kartuzy oraz budowa chodnika przy ul. Kościelnej w Prokowie. 2. Zamówienie dotyczy ułożenia nawierzchni z płyt drogowych w wybranych miejscowościach Gminy Kartuzy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy następujące części: 1) Część nr 1 zamówienia – obejmuje realizację przedmiotu zamówienia polegające na robotach melioracyjnych, budowlanych i drogowych: a) SOŁECTWO RĘBOSZEWO - na dz. nr 181/1 * wymiana płyt yomb na ul. Polnej (25 szt) * przełożenie płyt yomb z 2 pasów na 3 pasy płyt yomb (szer. 2,75 m) b) SOŁECTWO SMETOWO CHMIELEŃSKIE - na dz. nr 302/1 * niwelacja skarpy poprzez jej ścięcie i usunięcie * wykop nowego rowu odwodnieniowego przy drodze z płyt yomb relacji Ręboszewo-Smętowo (od drzewa do przepustu) c) SOŁECTWO KALISKA - na dz. nr 37 * wykop nowego rowu odwodnieniowego przy drodze gminnej asfaltowej, * wymiana przepustu betonowego na rurę karbowaną fi 60 cm, * założenie studni chłonnej i wykonanie nowego przepustu rurowego fi 40 cm na dz. gr. nr 23 d) SOŁECTWO SITNO - na dz. nr 84 * wymiana płyt yomb na drodze Sitno-Dzierżążno (25 szt), * dołożenie płyt yomb na szer. 1,0 m, e) SOŁECTWO MEZOWO - na dz. nr 170 * naprawa i wzmocnienie skarpy przy ul. Drobiarzy, - na dz. nr 86 * wykonanie nowego przepustu drogowego z rury karbowanej na ul. Kiełpińskiej (przepust po skosie), f) SOŁECTWO KOSY: - na dz. nr 27 * przełożenie płyt yomb na odcinku drogi o dł. L=21,0 mb i szer. 2,75 m, * poszerzenie pasa drogowego poprzez dołożenie 1 pasa z płyt yomb na szer. 0,75 m, * pogłębienie i wyczyszczenie rowu przydrożnego przy drodze gminnej (przy krzyżu)- dł. rowu 46,0 mb, - na dz. nr 26/17 i 26/19 * wjazd na Osiedle przy krzyżu- dołożenie i wymiana płyt yomb, g ) SOŁECTWO KIEŁPINO: - na dz. nr 42, 46/15 * należy dołożyć płyty yomb na skrzyżowaniu ul. Szerokiej i Grodziskowej, - na dz. nr 42 * ułożenie korytek betonowych na ul. Grodziskowej, h) SOŁECTWO BRODNICA DOLNA - na dz. nr 618 * montaż korytek betonowych przy ul. NA WZGÓRZU 2) Część nr 2 zamówienia – obejmuje realizację przedmiotu zamówienia polegające na robotach melioracyjnych, budowlanych i drogowych w następujących miejscowościach: a) Sołectwo Bącz: - na dz. nr 2 * wymiana płyt chodnikowych na kostkę betonową przy drodze gminnej (pow. 117,0 m2, dł. 52,0 mb, szer.1,50 m), - wymiana przepustu drogowego betonowego na rurę karbowaną fi 40 cm (dł. 6,0 mb), - na dz. nr 2 * wymiana płyt yomb na drodze gminnej (droga pod górę (wymiana 20 szt. płyt yomb), b) Sołectwo Mirachowo: - na dz. nr 354 w Stryszej Budzie * założenie korytek betonowych na odnodze drogi gminnej ul. Kartuskiej - wykonanie 2 studzienek rewizyjnych i 2 przepustów drogowych w Stryszej Budzie na dz. nr 366/2, c) Sołectwo Nowa Huta: - na dz. nr 132 (przy posesji sołtysa) *montaż korytek betonowych, - na dz. nr 108 * wymiana przepustu pod drogą gminną boczną przy ul. powiatowej (droga przy przystanku) - na dz. nr 58 * wymiana połamanych , uszkodzonych płyt yomb na drodze Na Diabelski Kamień i przy wjeździe z drogi powiatowej na drogę gminną d) Sołectwo Prokowo: - na dz. nr 46 * ułożenie korytek betonowych przy ul. LEŚNEJ (kontynuacja układania korytek od korytek istniejących do góry-do skrzyżowania e) Sołectwo Łapalice: - na dz. nr 158/46 * montaż korytek betonowych przy ul. Krótkiej * montaż studzienki rewizyjnej, zbiorczej i odprowadzenie ścieków do zbiornika naturalnego znajdującego na dz. nr 158/33, - na dz.158/46 * montaż studni chłonnej ściekowej, montaż korytek betonowych i rurociagu fi 20 cm, - na dz. nr 228/2 * poszerzenie ul. gruntowej ul. POLNEJ Z Funduszu Sołeckiego, f) Sołectwo Stara Huta: - wykonanie utwardzonego pobocza z kostki betonowej gr. 6 cm na podbudowie na dz. nr 135 (wyk. pobocza z Funduszu Sołeckiego). 3) Część nr 3 zamówienia – obejmuje miejscowość Prokowo, na ul. Kościelnej – należy zrealizować budowę chodnika z kostki betonowej o szer. 2,0m na długości 72 mb wg załączonej dokumentacji technicznej autorstwa mgr inż. Łukasza Kitowskiego. 3. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca. 4. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 5. Wykonawca wykona projekty tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyska ich zatwierdzenie. Ponadto dokona zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót lub odcinka robót. Wykonawca oznakowując odcinek robót obejmujący skrzyżowanie ma obowiązek powtórzyć oznakowanie za każdym skrzyżowaniem. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją techniczną i projektową oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: uproszczona dokumentacja techniczna (dla Części nr 1 i 2 zamówienia), przedmiary robót dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB (dla Części nr 3 zamówienia) oraz przedmiary robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 9. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji; 2) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych; 3) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia Książki Obmiarów, która będzie podstawą do rozliczeń i ustalenia wynagrodzenia za roboty wykonane na poszczególnych drogach; 4) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania w ramach przedmiotu zamówienia, podlegają obowiązkowej akceptacji Zamawiającego, inspektorów nadzoru autorskiego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego. Podstawą akceptacji materiału jest wniosek materiałowy wraz z kartą katalogową produktu, certyfikatami oraz deklaracjami zgodności; 5) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty ziemne, 2) roboty nawierzchniowe (układanie płyt).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6

Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45111200-0, 45233220-7, 45233100-0, 45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: obejmująca realizację przedmiotu zamówienia polegające na robotach melioracyjnych, budowlanych i drogowych w sołectwach Ręboszewo, Smetowo Chmieleńskie, Kaliska, Sitno, Mezowo, Kosy, Kiełpino, Brodnica Dolna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 272430.20
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Z.T.H.U. „JKS” Józef Płotka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Błękitnej Armii 16
Kod pocztowy: 83-332
Miejscowość: Mezowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 293199.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 293199.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 293199.98
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: obejmująca realizację przedmiotu zamówienia polegające na robotach melioracyjnych, budowlanych i drogowych w następujących miejscowościach:Bącz, Mirachowo, Nowa Huta, Prokowo, Łapalice, StaraHuta
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęły żadne oferty na te Częśś zamówienia. W związku z powyższym postępowanie unieważniono w tych Częściach na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: obejmuje miejscowość Prokowo, na ul. Kościelnej – należy zrealizować budowę chodnika z kostki betonowej o szer. 2,0m na długości 72 mb wg załączonej dokumentacji technicznej autorstwa mgr inż. Łukasza Kitowskiego
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęły żadne oferty na te Częśś zamówienia. W związku z powyższym postępowanie unieważniono w tych Częściach na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych