|
Ogłoszenie nr 510163583-N-2019
z dnia 06.08.2019 r.
Gmina Dąbrowa: Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Nowej Jamce, ul. Kwiatowa 25 - Gmina Dąbrowa - POWTÓRZENIE II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552431-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa, Krajowy numer identyfikacyjny 53141304700000,
ul. ul. ks. prof. J. Sztonyka
56,
49-120
Dąbrowa, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
0-77 464 10 10, e-mail
fundusze@gminadabrowa.pl, faks
0-77 464 10 10.
Adres strony internetowej (url): www.gminadabrowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Nowej Jamce, ul. Kwiatowa 25 - Gmina Dąbrowa - POWTÓRZENIE II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
OR.271.13.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Nowej Jamce, ul. Kwiatowa 25 – Gmina Dąbrowa zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, /dokumenty stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia/. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.: roboty rozbiórkowe, ściany wewnętrzne i sufity, posadzki, stolarka okienna i drzwiowa, instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja kanalizacji sanitarnej, rozdzielnica TG, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtykowych, instalacja siły i sterowania, instalacja połączeń wyrównawczych, demontaż istniejącej instalacji, pomiary. Zadanie inwestycyjne obejmuje dodatkowo: organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, próby i odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji, ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania, opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzenie kosztorysu ofertowego, opracowanie harmonogramu robót, opracowanie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, zapewnienie bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą, innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacji Technicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45262500-6,
45421100-5,
45400000-1,
45442100-8,
45431000-7,
45430000-0,
45332200-5,
45332400-7,
45453000-7,
45330000-9,
60100000-9,
45332000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|