Ogłoszenie nr 510039639-N-2019 z dnia 01.03.2019 r.
Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego: Przebudowa ulicy Libelta na odcinku od ul. Paderewskiego do ul. Budzysza Wosia w Szczecinie wraz z przebudową oświetlenia”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633031-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500250603-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. S. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, NIP 851-030-94-10; osoba do kontaktów: Pan Łukasz Kumor, tel. 91 48-00-479, e-mail: lkumor@zditm.szczecin.pl.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. Golisza 10, 71-682 Szczecin, NIP 851-26-24-854; osoba do kontaktów: Pani Agnieszka Bobrek-Szober, tel. 91 442-61-99, e-mail: a.szober@zwik.szczecin.pl.

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 32116569800000, ul. ul. Klonowica  5, 71-241  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 800 444,48, e-mail zditm@zditm.szczecin.pl, faks 91 4393003, 4800453.
Adres strony internetowej (url): www.zditm.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. S.Klonowica 5, 71-241 Szczecin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Libelta na odcinku od ul. Paderewskiego do ul. Budzysza Wosia w Szczecinie wraz z przebudową oświetlenia”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP/42/PN/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa ulicy Libelta na odcinku od ul. Paderewskiego do ul. Budzysza Wosia w Szczecinie wraz z przebudową oświetlenia" Kod CPV 45000000-7 Roboty budowlane 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa ulicy Libelta na odcinku od ul. Paderewskiego do ul. Budzysza Wosia w Szczecinie wraz z przebudową oświetlenia", zgodnie z załączoną dokumentacją projektową wykonaną przez TRASKO Pracownię Projektową Zygmunt Sobolewski wraz orientacyjnymi przedmiarami robót zawartymi w dokumentacji, które w razie potrzeby należy zweryfikować do ilości przyjętych w projekcie. 3.Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej. 4.Szczegółowy zakres zamówienia został określony we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Realizację przedmiot zamówienia i roboty należy prowadzić zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ wraz z załącznikami, a w szczególności z warunkami przedstawionymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6.Warunki wynagrodzenia i warunki płatności określone zostały we wzorze umowy Załącznik nr 4 do SIWZ. 7.Za wykonanie przedmiotu zamówienia wykonawcy przysługuje wynagrodzenie kosztorysowe. 8.Podane w dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarze robót i w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne są jedynie przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z materiałami/produktami/urządzeniami równoważnymi. W przypadku zaoferowania materiałów/produktów/urządzeń równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie złożyć opis materiałów/produktów równoważnych, o którym mowa w rozdziale V pkt 5 ppkt 3 siwz, zawierający co najmniej nazwę i parametry techniczne. Za równoważne zostaną uznane rozwiązania o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do SIWZ. 9.Warunki zatrudnienia. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót wymienionych w TER, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 4306934.22
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: Elbud Szczecin Sp. z o.o. - Lider Konsorcjum
Email wykonawcy: elbud97@o2.pl
Adres pocztowy: ul.Hangarowa 2
Kod pocztowy: 70-767
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

Nazwa wykonawcy: Elbud Sajewicz Spółka Jawna - Partner Konsorcjum
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5297529.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5297529.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6130557.81
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
Podwykonawcy zostanie powierzona następująca część(zakres) zamówienia: referencje, zdolność techniczna, podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych