|
Ogłoszenie nr 510188802-N-2020
z dnia 30.09.2020 r.
Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta: BUDOWA CHODNIKA I ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W UL. R. DMOWSKIEGO DG NR 162473E
W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM NA ODCINKU OD UL. GÓRNICZEJ DO UL. J. IWASZKIEWICZA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579688-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000,
ul. Kasztanowa
31,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48447339253, e-mail
zp@zdium-piotrkow.pl, faks
+48447339252.
Adres strony internetowej (url): www.zdium-piotrkow.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA CHODNIKA I ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W UL. R. DMOWSKIEGO DG NR 162473E
W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM NA ODCINKU OD UL. GÓRNICZEJ DO UL. J. IWASZKIEWICZA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.3310/16/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Szczegółowy zakres robót określa:
1) projekt umowy,
2) formularz oferty wraz z formularzem cenowym,
3) szczegółowe specyfikacje techniczne,
4) projekt budowlany – Budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ul. R. Dmowskiego
DG nr 162473E w Piotrkowie Trybunalskim na odcinku od ul. Górniczej do
ul. J. Iwaszkiewicza.
2. W ramach robót, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązuje się do:
usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy, odpady te stanowią własność Wykonawcy i koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę,
przewiezienia płyt chodnikowych, kostki betonowej, krawężników z rozbiórki na teren MZGK Sp. z o.o. przy ul. Rolniczej 75 w Piotrkowie Trybunalskim, materiały budowlane należy składować na paletach z zachowaniem przepisów bhp i dopuszczalnych obciążeń urządzeń przeznaczonych do składowania (palet), palety oraz rodzaj zabezpieczenia ładunku na czas trwania transportu i magazynowania zapewni na swój koszt Wykonawca
pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w wersji elektronicznej z możliwością odczytu w programie CAD wersja nie wyższa niż 2004,
wykonania, utrzymania w czasie trwania robót oraz demontażu po wykonaniu robót, oznakowania robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas wykonywania robót,
wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów,
zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych,
przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót po uprzednim uzgodnieniu z Referatem Geodezji Kartografii i Katastru Urzędu Miasta w Piotrkowie Tryb. (97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Szkolna 28).
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pomiędzy zakresem robót, a ilością wykonanych robót w stosunku do tego, co zostało określone w formularzu cenowym, przy czym wartość przedmiotu niniejszej umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 8 ust. 5 umowy, z zastrzeżeniem postanowień §8 ust. 8.
4. Zamawiający realizując roboty budowlane określone w §1 ust. 1 umowy może zlecić Wykonawcy na piśmie wykonanie robót koniecznych, dodatkowych zgodnie z §9 umowy, jeżeli jest to niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania.
5. Wszystkie roboty objęte przedmiotem umowy zostaną wykonane z materiałów dostarczanych przez Wykonawcę, z wyjątkiem sytuacji określonych w projekcie budowlanym i formularzu cenowym.
6. Materiały, o których mowa w ust. 4, odpowiadać będą co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U 2020 poz. 215) oraz wymaganiom określonym w: szczegółowych specyfikacjach technicznych opracowanych dla potrzeb budowy chodnika i ścieżki rowerowej w ul. R. Dmowskiego DG nr 162473E w Piotrkowie Trybunalskim na odcinku od ul. Górniczej do ul. J. Iwaszkiewicza, które stanowią Załącznik Nr 2 do umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej pod warunkiem zastosowania materiałów o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych, zmiany technologii itp. Każda zmiana materiałów musi być zatwierdzona przez Zamawiającego w porozumieniu z Projektantem. Zmiana materiału nie może powodować zmiany wartości wynagrodzenia, o której mowa w §8 ust. 5, z zastrzeżeniem postanowień §8 ust. 8.
II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE CZYNNOŚCI PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA – ART. 29 UST. 3A USTAWY.
1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, operatorów urządzeń drogowych, kierowców tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.).
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia.
3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności:
- posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności;
- posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi;
- zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy.
4. Wymagania podane w ust. 1 nie dotyczą osób:
- prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą np.: pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie – kierownik budowy, geodeta,
- będących współwłaścicielami/wspólnikami podmiotu składającego ofertę.
Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Tom II IDW (SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|