Ogłoszenie nr 510540136-N-2020 z dnia 10.12.2020 r.
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji: Zakup licencji na korzystanie z systemu informacji prawnej on-line dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607964-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540228294-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Krajowy numer identyfikacyjny 01132013000000, ul. Pawińskiego  17/21, 02-106  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(47)7228362, +48(47)7228454, e-mail zamowienia@zer.mswia.gov.pl, faks +48(22)8254979.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zer.mswia.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup licencji na korzystanie z systemu informacji prawnej on-line dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZER-ZP-14/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji na korzystanie z systemu informacji prawnej on-line dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA, zwanego dalej również „Systemem” lub „Oprogramowaniem”, z modułami dla 11 jednoczesnych użytkowników Systemu na okres 36 miesięcy. Zakres funkcjonalny Systemu z modułami na potrzeby Zamawiającego określony został w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przez system informacji prawnej (wersja on-line) rozumie się gotowe narzędzie do przeglądania i weryfikacji aktów prawnych posiadające funkcjonalność zgodną z OPZ, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, działające on–line z wykorzystaniem powszechnie dostępnej przeglądarki internetowej, np. Mozilla Firefox, Google Chrome. 3. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia udzieli albo przekaże Zamawiającemu niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji na korzystanie z Oprogramowania na okres 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru dla 11 równocześnie działających użytkowników Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 10 OPZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu Oprogramowanie wolne od jakichkolwiek wad oraz roszczeń osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał(li) osoby wykonujące czynności związane z przyjmowaniem zgłoszeń o awariach Systemu, o których mowa w pkt 23 ppkt 3 OPZ, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wykonawca udokumentuje powyższy fakt poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 24 ppkt 3-5 OPZ, na każde żądanie Zamawiającego. 6. Zamawiający nabywa prawo do korzystania z Systemu, o którym mowa w OPZ, przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu odbioru bez zastrzeżeń, stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wdrożenie Systemu nastąpi nie później niż w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy. 8. W ramach prac wdrożeniowych Wykonawca (w przypadku zaistniałej potrzeby określonej przez Zamawiającego) przeprowadzi instruktaż zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego dla kilkunastu użytkowników i administratorów Zamawiającego w zakresie posługiwania się Systemem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72319000-4

Dodatkowe kody CPV: 72320000-4, 72268000-1, 48810000-9, 48610000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 67479.67
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przyokopowa 33
Kod pocztowy: 01-208
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 75718.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75718.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75718.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych