Ogłoszenie nr 500248537-N-2018 z dnia 16.10.2018 r.
Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach: Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr 20/7-2017/OG-FAMI "Wdrożenie nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych do obsługi obywateli praw trzecich w Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim" współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620126-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 51426500000, ul. Aleja IX Wieków Kielc  3, 25516   Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 421 534, e-mail zo27@kielce.uw.gov.pl, faks 413 421 834.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AG.I.272.1.21.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach. 2. Zamówienie zostało podzielone na II CZĘŚCI. CZĘŚĆ I – Dostawa komputerów stacjonarnych CZĘŚĆ II – Dostawa komputerów przenośnych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ w zakresie CZĘŚCI I, Załącznik nr 1b do SIWZ w zakresie CZĘŚCI II. 4. Uzupełnieniem Opisu przedmiotu zamówienia jest: 1). w zakresie CZĘŚCI I – Specyfikacja Techniczna Załącznik nr 3a do SIWZ 2). w zakresie CZĘŚCI II – Specyfikacja Techniczna Załącznik nr 3b do SIWZ 5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy charakteryzujące określone produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, i że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takim przypadku Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ, w tym w szczególności charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku sprzętu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że funkcjonalność oferowanego sprzętu równoważnego w stosunku do osprzętu wskazanego przez Zamawiającego posiada nie gorsze parametry techniczne. 7. Zamówienie finansowane będzie z projektu FAMI nr 20/7-2017/OG-FAMI pn. „Wdrożenie nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych do obsługi obywateli państw trzecich w Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim”. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieuzyskania dofinansowania z Funduszy Azylu, Migracji i Integracji, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8

Dodatkowe kody CPV: 30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu(...). W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu nie została złożona żadna oferta, a zatem Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (…). W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu nie została złożona żadna oferta, a zatem Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych