Ogłoszenie nr 500060917-N-2017 z dnia 17.11.2017 r.
Wroniecki Ośrodek Kultury: MODERNIZACJA WIDOWNI KINOTEATRU „GWIAZDA” WE WRONKACH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606012-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500050758-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Arkadiusz Bocian prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: „Zamówienia Publiczne. Consulting i Doradztwo Prawne”, z siedzibą w Poznaniu, os. Stefana Batorego 82a/16, 60-687 Poznań.

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wroniecki Ośrodek Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 57022435300000, ul. ul. Poznańska  59, 64510   Wronki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 540 141, e-mail osrodek@wokwronki.pl, faks 672 540 129.
Adres strony internetowej (url): www.wokwronki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury Miasta i Gminy Wronki
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA WIDOWNI KINOTEATRU „GWIAZDA” WE WRONKACH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WOK.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja widowni Kinoteatru „Gwiazda” we Wronkach polegająca na dostawie i montażu foteli kinowych do siedziby Zamawiającego, w miejscu przez niego wskazanym. 2. Dostawa i montaż foteli na stałe przykręcanych do podłoża w ilości: 166 sztuk – foteli 1-osobowych 10 sztuk – foteli 1- osobowych z możliwością tzw. „szybkiego demontażu” oraz 12 sztuk – foteli 2-osobowych wraz z podłogą podniesioną w Sali widowiskowej Wronieckiego Ośrodka Kultury we Wronkach. 3. Widownię należy wykonać jako podłogę podniesioną systemową składającą się z rusztu stalowego w rozstawie 600 x 600 mm mierząc w osiach. Zamocowanego na stopkach stalowych regulowanych. Całość wypełniona płytami wiórowymi o następujących parametrach. 4. Przedmiot Zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2.1, 2.2 oraz 2.3, który stanowi integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39111200-5

Dodatkowe kody CPV: 39113100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 515025.25
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: CAVEA DESIGN Sp. z o.o.
Email wykonawcy: anna.grzenia@caveadesign.com
Adres pocztowy: Ul. Piastowska 8D lok. 3
Kod pocztowy: 30-211
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 417708.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 417708.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 417708.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych