Ogłoszenie nr 510397450-N-2021 z dnia 07.01.2021 r.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Gdyni do szkoły oraz z powrotem do miejsca zamieszkania od dnia 04.01.2021r. – 31.12.2022r.”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 759378-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 88700300000000, ul. ul. płk. Dąbka  277, 81-155  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 254 855, e-mail sosw1@sosw1.eu, faks 586 254 855.
Adres strony internetowej (url): http://www.sosw1.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Gdyni do szkoły oraz z powrotem do miejsca zamieszkania od dnia 04.01.2021r. – 31.12.2022r.”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
SOSW1/ZP-1/01-2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: dowozach uczniów niepełnosprawnych Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 1 w Gdyni do szkoły oraz z powrotem do miejsca zamieszkania (czyli trasa: miejsce zamieszkania – SOSW Nr 1, ul. płk. St. Dąbka 277 w Gdyni – miejsce zamieszkania) na terenie Gminy Miasta Gdynia transportem własnym, w dni robocze w ciągu roku szkolnego z wyłączeniem dni wolnych od nauki takich jak: wakacje letnie, przerwy świąteczne, ferie zimowe, inne dni wolne od zajęć szkolnych, dni w których zajęcia w Ośrodku nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nieprzewidywalnym, nadzwyczajnym, nagłym i niezależnym od woli Zamawiającego (m.in. strajki, zaostrzenie sytuacji epidemiologicznej, potrzeba zmiany organizacji pracy Ośrodka i związane z tym przejście na pracę zdalną itp.), a także wszystkie inne zdarzenia wykraczające poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego, od dnia 04.01.2021r. - 31.12.2022r. Długość trasy ustalono w przedziale na ok. 140 - 170 km dziennie, a szacunkową ilość dni w ciągu 2 lat na ok: 370.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9

Dodatkowe kody CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przewozowych odpowiednio oznakowanymi pojazdami (wyposażonymi w tablice zgodnie z przepisami), sprawnymi technicznie, z aktualnymi ubezpieczeniem OC i NW, posiadającymi homologację, przystosowanymi do przewozu osób i uczniów niepełnosprawnych, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, stacjonarne atestowane mocowanie wózków inwalidzkich (w tym spacerowych) oraz ogrzewanie niezależne. Wykonawca winien zapewnić środki transportu przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, które posiadają aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego. Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał okazania aktualnych dokumentów dopuszczających dany pojazd do ruchu (dowodów rejestracyjnych potwierdzających stan techniczny pojazdów), a w przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem danego pojazdu – również dokument potwierdzający dysponowanie tym pojazdem oraz dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia OC i NW oraz stosownych zezwoleń uzyskanych zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania dodatkowych przeglądów stanu technicznego pojazdów, niezależnie od przeglądów dokonywanych na podstawie przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym. Niezależnie od tego upoważniony pracownik Zamawiającego może kontrolować czy usługi wykonywane są zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy. W tym celu Wykonawca umożliwi pracownikowi Zamawiającego lub upoważnionej przez niego osobie wstęp do pojazdu i bezpłatny przejazd w charakterze obserwatora. Zamawiający informuje, iż w czasie przewozu uczniów w każdym autobusie lub busie opiekę sprawuje co najmniej jeden opiekun, którego zatrudnia Zamawiający. Opiekunem nie może być kierowca autobusu lub busa. Za właściwe sprawowanie opieki nad dziećmi podczas przewozów jest odpowiedzialny Zamawiający.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 343434.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: SPTS „GDYBUS” Marcin Kosow
Email wykonawcy: info@gdybus.pl
Adres pocztowy: ul. Władysława IV 28
Kod pocztowy: 81-361
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 371110.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 371110.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 371110.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych