Ogłoszenie nr 510398186-N-2021 z dnia 08.01.2021 r.
Gmina Ropczyce: „Budowa wodociągu w miejscowości Lubzina, Okonin – etap I”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608980-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540227655-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000000, ul. ul. Krisego  1, 39-100  Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (017) 2210550, e-mail ropczyce@intertele.pl, faks (017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa wodociągu w miejscowości Lubzina, Okonin – etap I”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PPZP.271.26.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji p.n. ,,Budowa wodociągu w miejscowości Lubzina, Okonin – etap I” na terenie gminy Ropczyce, woj. Podkarpackie w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.1. Zamówienie obejmuje budowę: sieci wodociągowej o średnicy 250 – 40 PE100 RC, wymianę zestawu hydroforowego w istniejącej hydroforni HL-1, budowę zbiorników retencyjnych 2 x 250 m3, drogi dojazdowej do zbiorników, dróg i placów wewnętrznych, ogrodzenia oraz hydroforni wody PW1 (symbol eksploatacyjny HL-4 ) wraz ze sterowaniem, automatyką oraz zasilaniem energetycznym. Zakres objęty jest pozwoleniem na budowę nr 584/2017 z dn. 20.10.2017r. 1.2. Zakres robót wymieniony w pkt 1.1 należy wykonać w oparciu o dokumentacje projektowe stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. W przypadku zaistnienia niezidentyfikowanych kolizji terenowych, braku możliwości wykonania zadania w przyjętej technologii robót lub innych zdarzeń uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia według rozwiązań przyjętych w dokumentacjach projektowych, koszty ewentualnych rozwiązań zamiennych leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający rozumie wykonanie przedmiotu zamówienia jako uzbrojenie w sieć wodociągową działek oraz ewentualną przebudowę sieci objętych dokumentacją projektową. 3. Objętą niniejszym zamówieniem hydrofornię PW1 (symbol eksploatacyjny hydrofornia HL-4) należy wyposażyć w urządzenia monitorujące, pozwalające na przesyłanie informacji do osób sprawujących nadzór nad pompowniami i hydroforniami, współpracujące z istniejącym systemem monitoringu, sterowania i wizualizacji obsługiwanym przez PUK Sp. z o.o. w Ropczycach wraz z niezbędną rozbudową w/w systemu nadrzędnego. Istniejący system oparty na transmisji poprzez radiomodemy SATEL w paśmie wolnym 869 MHz lub w paśmie eksploatowanym przez PUK Sp. z o. o. w Ropczycach 400 MHZ – do uzgodnienia przez eksploatatora. Sterowanie nadrzędne realizowane jest obecnie w sterowniku HORNER, wizualizacja w systemie SCADA WIZCON (CONTROL MAESTRO). Należy przewidzieć rozszerzenie licencji SCADA o niezbędną ilość zmiennych obiektowych, rozbudowę aplikacji sterownika i systemu SCADA w zakresie analogicznym do obecnie monitorowanych obiektów (hydroforni). Zakres monitorowanych sygnałów dopasować do istniejącej struktury słów statusowych i rozkazowych sterownika nadrzędnego co najmniej: sygnały analogowe (status) - 3, sygnały analogowe (rozkaz) – 4, sygnały cyfrowe (status) – 14, sygnały cyfrowe (rozkaz) - 2. 4. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany również m.in. do: 4.1. zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym przed przystąpieniem do wykonania robót do geodezyjnego wytyczenia robót i zgłoszenia przedstawicielowi Zamawiającego i Inspektorowi Nadzoru do odbioru, 4.2. wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu umowy, w tym do przygotowywania szkiców geodezyjnych odbieranych odcinków sieci i obiektów, 4.3. wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami jeżeli są wymagane, 4.4. usunięcia drzew i krzewów kolidujących z planowanymi do wykonania w ramach niniejszego zamówienia sieciami i obiektami, 4.5. wykonania dokumentacji fotograficznej stanu przed rozpoczęciem robót, w trakcie prac i po ich zakończeniu w wersji elektronicznej oraz jej udostępnianie na żądanie Zamawiającego, 4.6. utrzymania przejezdności ulic i dojazdów do posesji w okresie realizacji, 4.7. opracowania i uzgodnienia z zarządcami dróg projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas częściowego zamknięcia dróg, uzyskanie jego zatwierdzenia oraz prawidłowe oznakowanie dróg w okresie realizacji robót, 4.8. uzyskanie odpowiednich zezwoleń na czasowe zajęcia pasa drogowego przed wykonaniem robót w pasie dróg: powiatowych i gminnych wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, 4.9. wykonanie przebudowy infrastruktury kolidującej z realizowanymi robotami, 4.10. odbudowa demontowanych czy uszkodzonych w trakcie realizacji robót dróg, ogrodzeń, chodników, itp. oraz przywrócenia terenu budowy do stanu poprzedniego, 4.11. uzgadnianie wszystkich robót związanych z mediami podziemnymi i nadziemnymi z ich właścicielami, uzyskiwanie protokołów wszystkich robót zanikowych (dotyczących mediów) podpisanych przez przedstawicieli ich właścicieli, 4.12. zapewnienia niezbędnych nadzorów i odbiorów właścicieli istniejących sieci w rejonie realizowanych robót wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, 4.13. prowadzenia dokumentacji budowy, rozliczenia według wymogów programu dofinansowania zadania, w tym przygotowania kosztorysu powykonawczego, 4.14. przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń oraz wszelkich innych czynności i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, w tym dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ jest dokumentem pomocniczym a ilości w nim zawarte są orientacyjne. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 7. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 8. Tam, gdzie w opracowaniach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (np. parametry wytrzymałości mechanicznej, ognioodporności, współczynniki izolacyjności termicznej, akustycznej, normy natężenia światła, hałasu, itp. ) Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 9. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 11. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8

Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45315300-1, 45111200-0, 45231300-8, 45232150-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2685477.41
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: "WOD - GAZ" Zakład Robót Inżynieryjno - Transportowych Czesław Sztuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Suchowola 74a
Kod pocztowy: 28-130
Miejscowość: Stopnica
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2860000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2860000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3419966.39
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych