Ogłoszenie nr 500127661-N-2018 z dnia 07.06.2018 r.
Gmina Kartuzy: Zagospodarowanie wód deszczowych w mieście Kartuzy, w celu poprawy retencyjności zlewni i ochrony przed zmianami klimatu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot niniejszego zamówienia współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 11 Środowisko, Działanie 11.1 Ograniczenie zagrożeń naturalnych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525145-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500069529-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kartuzy, Krajowy numer identyfikacyjny 52754600000, ul. ul. gen. Józefa Hallera  1, 83300   Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 694 52 00, e-mail zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl, faks 586 945 135.
Adres strony internetowej (url): www.kartuzy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie wód deszczowych w mieście Kartuzy, w celu poprawy retencyjności zlewni i ochrony przed zmianami klimatu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IZ.271.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wód deszczowych w mieście Kartuzy, w celu poprawy retencyjności zlewni i ochrony przed zmianami klimatu. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót: 1) Usługi geodezyjne (tyczenie i pomiary powykonawcze), 2) Oznakowanie budowy na czas prowadzenia robót (projekty tymczasowych organizacji ruchu), 3) Roboty ziemne (wykopy i zasypki), 4) Roboty nawierzchniowe (rozbiórki i odbudowy nawierzchni), 5) Roboty montażowe w zakresie kanalizacji grawitacyjnej (rurociągi wraz ze studniami, przykanalikami i wpustami ulicznymi), 6) Roboty montażowe w zakresie kanalizacji tłocznej, 7) Roboty montażowe w zakresie sieci wodociągowej, 8) Dostawa oraz montaż kompletnych zbiorników buforowych wraz z przepompowniami ścieków, 9) Przebudowa wylotów do odbiorników, 10) Dostawa i montaż separatorów, 11) Przebudowa głównej przepompowni na nadmiar wód opadowych wraz z komorą krat, piaskownikiem, komory zasuw oraz kanałem kraty mechanicznej i piaskownika, 12) Roboty elektryczne, sterowania i sygnalizacji, 13) Regenerację istniejącego rowu, 14) Uporządkowanie terenu, 15) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Zgodnie z decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku znak: ZA.5161.69.2017.EP Zamawiający udzieli Wykonawcy robót pełnomocnictwa na przeprowadzenie w jego imieniu: 1) archeologicznych badań ratowniczych na działkach nr 55/10, 55/12, 58/2, 240/6 obr. 3, polegających na odhumusowaniu terenu, wykonaniu wykopów badawczych w obrysie planowanych prac ziemnych, eksplorację nawarstwień i obiektów archeologicznych, wykonanie dokumentacji fotograficznej, graficznej i opisowej odkrytych nawarstwień obiektów archeologicznych, zabezpieczenie, wykonanie inwentaryzacji i zadokumentowanie pozyskanego materiału archeologicznego, 2) nadzoru archeologicznego polegającego na bieżącej obserwacji i dokumentowania trwających prac ziemnych. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia oraz dokumentowania badań a także nadzoru ich, zgodnie z wszystkimi warunkami zawartymi w w/w decyzji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231100-6

Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232423-3, 45232411-6, 45233142-6, 45112710-5, 45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 9991454.52
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SOMBUD Mirosław Socha
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ceramiczna 1a
Kod pocztowy: 83-314
Miejscowość: Somonino
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14514000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14514000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21402000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25%
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych