Ogłoszenie nr 510533298-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.
1. Baza Lotnictwa Transportowego: Zakup sprzętu K-O

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582510-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
1. Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 10088949300000, ul. Żwirki i Wigury  1c, 00-909  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 821 316, e-mail 1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl, faks 261 821 316.
Adres strony internetowej (url): http://1bltr.wp.mil.pl lub platformazakupowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: 1. Baza Lotnictwa Transportowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu K-O
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
22/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu K-O” wg opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielono na V części. W ramach części I, II, III, IV, V Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań, jednakże w ramach jednego zadania Wykonawca musi zaoferować wszystkie pozycje asortymentowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 1 – (Opis przedmiotu zamówienia) do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w skrócie SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32344240-0

Dodatkowe kody CPV: 32324600-6, 31400000-0, 39294100-0, 34711200-6, 39151100-6, 37315000-9, 44613300-3, 37321000-4, 37321700-1, 38651600-9, 32320000-2, 31680000-6, 32331600-8, 30237260-9, 30100000-0, 30190000-7, 32324300-3, 32000000-3, 32510000-1, 32330000-5, 44321000-6, 32343000-9, 32342420-2, 32342412-3, 32422000-7, 32351000-8, 31500000-1, 32340000-8, 32572000-3, 31682210-5, 30232110-8, 38651000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Zakup sprzętu K-O dla Klubu DG RSZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2687
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: M.Ostrowski sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Armii Krajowej 5
Kod pocztowy: 50-541
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3305.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3305.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3305.01
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
W części 1 podpisano umowę na zadanie nr 2 - Sprzęt elektroakustyczny oraz zadanie nr 5 - TORBY TRANSPORTOWE, SKRZYNIE. Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający w części 1 unieważnia zadanie nr 1 - Sprzęt muzyczny, zadanie nr 3 - Sprzęt fotograficzny oraz zadanie nr 4 - Wyposażenie stanowisk promocyjnych – na w/w zadania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Zakup sprzętu K-O dla COP-DKP
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający unieważnia zadanie nr 6 - Sprzęt RTV, zadanie nr 7 - Akcesoria do sprzętu audio oraz zadanie nr 8 - Wyposażenie stanowisk promocyjnych – na w/w zadania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Zakup sprzętu K-O dla JW. 4198
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 3032
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: M. Ostrowski sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Armii Krajowej 5
Kod pocztowy: 50-541
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3729.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3729.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34919.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
W części 3 podpisano umowę na zadanie nr 12 - Skrzynie, statywy, uchwyt oraz zadanie nr 13 - Kable. Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający w części 3 unieważnia zadanie nr 9 - Sprzęt RTV, zadanie nr 10 - Przybory do laminowania i bindowania, zadanie nr 11 - Sprzęt elektroakustyczny i nagłośnieniowy – na w/w zadania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4   
NAZWA: Zakup sprzętu K-O dla SSH
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający unieważnia zadanie nr 14 - Sprzęt fotograficzny, zadanie nr 15 - Sprzęt filmowy, zadanie nr 16 - Sprzęt audio, zadanie nr 17 - Zestaw wieża z kolumnami – na w/w zadania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5   
NAZWA: Zakup sprzętu K-O dla Zespołu Wydawniczego DG RSZ
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający unieważnia zadanie nr 18 - Sprzęt poligraficzny – na w/w zadanie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych