|
Ogłoszenie nr 510394107-N-2021
z dnia 04.01.2021 r.
Szkoła Podstawowa w Kiwitach: „Dostawa w roku 2021 i 2022 oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej w Kiwitach ”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 760940-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa w Kiwitach, Krajowy numer identyfikacyjny 00059432400000,
ul. Kiwity
63A,
11-106
Kiwity, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
(89)7660979, (89)7660922, e-mail
pgkiwity@poczta.onet.pl, zastepca@gminakiwity.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.sp-kiwity.pl/BIP
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa w roku 2021 i 2022 oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej w Kiwitach ”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
SP.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa w roku 2021 i 2022 oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej w Kiwitach ”. Dostawy będą realizowane do kotłowni Szkoły Podstawowej w Kiwitach – 120 000l. Przewidywana całkowita szacunkowa ilość dostaw oleju opałowego wynosi 120 000 l. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczonego oleju napędowego. Dostarczany Zamawiającemu olej napędowy musi spełniać wymagania normy PN-EN 590:2013 oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Rozładunek oleju będzie się odbywał przy zastosowaniu pompy przy autocysternie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|