|
Ogłoszenie nr 500013683-N-2017
z dnia 16.08.2017 r.
Gmina Miasto Nowy Targ: Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: „Remont
i konserwacja zabytkowego obiektu techniki z przełomu XIX i XX wieku – wieży wodnej przy dworcu kolejowym w Nowym Targu”.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509696-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002831-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Nowy Targ, Krajowy numer identyfikacyjny 52395600000,
ul. ul. Krzywa
1,
34400
Nowy Targ, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 611 244, e-mail
krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl, faks
182 662 312.
Adres strony internetowej (url): www.nowytarg.pl Adres profilu nabywcy: www.nowytarg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: „Remont
i konserwacja zabytkowego obiektu techniki z przełomu XIX i XX wieku – wieży wodnej przy dworcu kolejowym w Nowym Targu”.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: „Remont i konserwacja zabytkowego obiektu techniki z przełomu XIX
i XX wieku – wieży wodnej przy dworcu kolejowym w Nowym Targu”.
2. Wykonanie robót budowlanych polega na remoncie i konserwacji zabytkowego obiektu techniki z przełomu XIX i XX wieku – wieży wodnej przy dworcu kolejowym w Nowym Targu w zakresie:
1/ robót budowlanych obejmujących:
a) roboty rozbiórkowe,
b) roboty remontowe fundamentów, ścian piwnic i stropu nad piwnicami,
c) roboty murarskie,
d) remont więźby dachowej i wymianę pokrycia dachu,
e) remont stolarki okiennej i drzwiowej,
f) roboty wykończeniowe, tynki, okładziny ścienne i roboty malarskie,
g) wykonanie nowej posadzki,
h) wyposażenie pomieszczeń,
i) remont elewacji budynku,
j) zagospodarowanie terenu wokół budynku
k) prace konserwatorskie istniejących elementów budynku i wyposażenia
l) roboty instalacyjne wewnętrzne wod - kan, c. o.,
ł) instalację kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazową,
2/ robót elektrycznych obejmujących:
a) remont instalacji elektrycznej wewnętrznej,
b) wykonanie instalacji teletechnicznej wewnętrznej,
c) instalacje sieci monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego,
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez inż. arch. Marcina Chryczyka Biuro Projektowe „Archi – Plan” ul. Lubańskie 19, 34-452 Ochotnica Dolna.
4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/ rozliczenie robót ryczałtowe określone w ofercie na podstawie dokumentacji projektowej i warunków zawartych w SIWZ,
2/ oferta winna być przygotowana na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, zastosowane materiały zgodnie z założeniami projektanta,
4/ wywóz i składowania ziemi, gruzu itp. zabezpiecza wykonawca, ponosząc wszelkie z tym związane koszty.
Materiał z rozbiórki zakwalifikowany przez zamawiającego do ponownego wykorzystania należy wywieźć na miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10 km.,
5/ wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w stanie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
b) zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu,
c) zabezpieczenia placu budowy i umożliwienia bezpiecznej komunikacji dla lokalnych mieszkańców, pojazdów służb specjalnych i powiadomienia o ewentualnych utrudnieniach podczas wykonywanych robót,
d) wykonania pełnego zakresu robót i czynności przedstawionych w zakresie zamówienia, a także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia,
e) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach .dwg, pdf,
f) stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – posiadających świadectwa i certyfikaty, w razie jakichkolwiek wątpliwości co do interpretacji projektu, należy się skontaktować z zamawiającym.
7/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac,
8/ wykonawca udzieli minimum 5 letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały,
9/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.
Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|