Ogłoszenie nr 510564019-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.
Powiat Nowodworski: Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim w ramach projektu pn. "Żuławska Szkoła Ćwiczeń"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
5. Przedmiotowe zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607583-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540226640-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowodworski, Krajowy numer identyfikacyjny 19264480800000, ul. ul. gen.Władysława Sikorskiego  23, 82-100  Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 473 668, e-mail przetargi@nowydworgdanski.pl, faks 552 473 670.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.nowydworgdanski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim w ramach projektu pn. "Żuławska Szkoła Ćwiczeń"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
SR.272.25.2020.RG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, wg poniższego wykazu: 1) Tablet z oprogramowaniem – 36 sztuk, 2) Aparat fotograficzny z opcją nagrywania filmów HD – 2 sztuki, 3) Drukarka 3D – 1 sztuka, 4) Oprogramowanie – Multimedialna Pracownia Matematyczno – Przyrodnicza – 2 sztuki, 5) Okulary VR (1 komplet zawiera 8 sztuk okularów) – 2 komplety, 6) Monitor interaktywny z głośnikami – 4 sztuki, 7) Teleskop – 1 sztuka, 8) Mikroskop – 5 sztuk, 9) Stacja pogodowa – 1 sztuka, 10) Wizualizer – 1 sztuka, 11) Roboty (1 zestaw zawiera 8 robotów) – 4 zestawy, 12) Stacja dokująca do ładowania Bee – Botów i Blue – Botów – 12 sztuk, 13) Pakiet do nauki języków obcych – 1 sztuka, 14) Pakiet do nauki języka polskiego dla obcokrajowców – 1 sztuka, 15) Program multimedialny do wczesnej terapii zaburzeń funkcji poznawczych i percepcyjno – motorycznych – 1 sztuka, 16) Program dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 1 sztuka, 17) Sprzęt audio – 1 sztuka, 18) Program multimedialny do nauki języka polskiego – 1 sztuka, 19) Mówiący album A4 – 12 sztuk, 20) Podłoga interaktywna – 1 komplet, zawierająca co najmniej: a) pakiet podstawowy z grami, b) pakiet rozszerzony z grami, c) pakiet rewalidacyjny, d) pakiet języka angielskiego, e) pakiet ruch drogowy, f) pakiet składający się z co najmniej 4 mat interaktywnych do pracy z robotem, g) pakiet terapeutyczny, h) pakiet edukacyjny, i) pakiety do nauki kodowania, j) pakiet przedszkole, k) pakiet opowieści, l) pakiet eksperymenty. 21) Interaktywna ściana – 1 sztuka, 22) Laptop z myszką i oprogramowaniem – 15 sztuk, 23) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka, 24) Dron – 1 sztuka. 2. Dodatkowe wymagania: 1) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia posiadał co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji. 2) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie na laptopach było z licencją stanowiskową (pakiet instalowany na dysku komputera, licencja bez ograniczeń czasowych). 3) Zamawiający nie dopuszcza systemu operacyjnego MS Windows Home lub równoważnego. 4) Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianego asortymentu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. 5) Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego/oprogramowania biurowego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na żadnym urządzeniu. 6) Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe/biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera. 7) Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz z oryginalnymi atrybutami legalności np. naklejki GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certyficate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodnienia oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowaną w zależności od dostarczonej wersji. 8) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w momencie odbioru towaru procedury sprawdzającej legalność dostarczonego oprogramowania. 9) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt był wyprodukowany NIE WCZEŚNIEJ NIŻ w II połowie 2019 roku. 10) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany przez Wykonawcę w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim, 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Warszawska 54, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, tel. (55) 247 23 21, adres mailowy: sekretariat@soswndg.pl, adres strony internetowej: www.soswndg.pl, Dyrektor: Joanna Dudek. 11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Specyfikacja techniczna), zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1

Dodatkowe kody CPV: 39162110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 225261.79
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Image Recording Solutions Pomorze Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Grunwaldzka 190
Kod pocztowy: 80-266
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 261944.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 261944.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 261944.81
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych