|
Ogłoszenie nr 510564019-N-2020
z dnia 31.12.2020 r.
Powiat Nowodworski: Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych
w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim
w ramach projektu pn. "Żuławska Szkoła Ćwiczeń"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu 5. Przedmiotowe zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607583-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540226640-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowodworski, Krajowy numer identyfikacyjny 19264480800000,
ul. ul. gen.Władysława Sikorskiego
23,
82-100
Nowy Dwór Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
552 473 668, e-mail
przetargi@nowydworgdanski.pl, faks
552 473 670.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.nowydworgdanski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych
w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim
w ramach projektu pn. "Żuławska Szkoła Ćwiczeń"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
SR.272.25.2020.RG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, wg poniższego wykazu:
1) Tablet z oprogramowaniem – 36 sztuk,
2) Aparat fotograficzny z opcją nagrywania filmów HD – 2 sztuki,
3) Drukarka 3D – 1 sztuka,
4) Oprogramowanie – Multimedialna Pracownia Matematyczno – Przyrodnicza – 2 sztuki,
5) Okulary VR (1 komplet zawiera 8 sztuk okularów) – 2 komplety,
6) Monitor interaktywny z głośnikami – 4 sztuki,
7) Teleskop – 1 sztuka,
8) Mikroskop – 5 sztuk,
9) Stacja pogodowa – 1 sztuka,
10) Wizualizer – 1 sztuka,
11) Roboty (1 zestaw zawiera 8 robotów) – 4 zestawy,
12) Stacja dokująca do ładowania Bee – Botów i Blue – Botów – 12 sztuk,
13) Pakiet do nauki języków obcych – 1 sztuka,
14) Pakiet do nauki języka polskiego dla obcokrajowców – 1 sztuka,
15) Program multimedialny do wczesnej terapii zaburzeń funkcji poznawczych i percepcyjno – motorycznych – 1 sztuka,
16) Program dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 1 sztuka,
17) Sprzęt audio – 1 sztuka,
18) Program multimedialny do nauki języka polskiego – 1 sztuka,
19) Mówiący album A4 – 12 sztuk,
20) Podłoga interaktywna – 1 komplet, zawierająca co najmniej:
a) pakiet podstawowy z grami,
b) pakiet rozszerzony z grami,
c) pakiet rewalidacyjny,
d) pakiet języka angielskiego,
e) pakiet ruch drogowy,
f) pakiet składający się z co najmniej 4 mat interaktywnych do pracy z robotem,
g) pakiet terapeutyczny,
h) pakiet edukacyjny,
i) pakiety do nauki kodowania,
j) pakiet przedszkole,
k) pakiet opowieści,
l) pakiet eksperymenty.
21) Interaktywna ściana – 1 sztuka,
22) Laptop z myszką i oprogramowaniem – 15 sztuk,
23) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka,
24) Dron – 1 sztuka.
2. Dodatkowe wymagania:
1) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia posiadał co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji.
2) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie na laptopach było z licencją stanowiskową (pakiet instalowany na dysku komputera, licencja bez ograniczeń czasowych).
3) Zamawiający nie dopuszcza systemu operacyjnego MS Windows Home lub równoważnego.
4) Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianego asortymentu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy.
5) Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego/oprogramowania biurowego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na żadnym urządzeniu.
6) Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe/biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera.
7) Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz z oryginalnymi atrybutami legalności np. naklejki GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certyficate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodnienia oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowaną w zależności od dostarczonej wersji.
8) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w momencie odbioru towaru procedury sprawdzającej legalność dostarczonego oprogramowania.
9) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt był wyprodukowany NIE WCZEŚNIEJ NIŻ w II połowie 2019 roku.
10) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany przez Wykonawcę w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim, 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Warszawska 54, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, tel. (55) 247 23 21, adres mailowy: sekretariat@soswndg.pl, adres strony internetowej: www.soswndg.pl, Dyrektor: Joanna Dudek.
11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Specyfikacja techniczna), zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
39162110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|