|
Ogłoszenie nr 510199027-N-2019
z dnia 20.09.2019 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku: Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Lompy 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550192912-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Kościuszki
17,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 422 12 47, e-mail
dzp@zgm.rybnik.pl, faks
324 221 247.
Adres strony internetowej (url): bip.zgm.rybnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku przy ul. Lompy 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.2120.0063.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest naprawa kominów oraz ław kominiarskich w budynku mieszkalnym w Rybniku- Boguszowicach przy ul. Lompy 2.
Zakres robót obejmuje:
1) ustawienie rusztowań systemowych (dla transportu pionowego),
2) wykonanie daszków zabezpieczających wejście do budynku,
3) wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu,
4) wykonanie poziomych pomostów na dachu,
5) wykonanie rusztowań przy kominach,
6) przemurowanie kominów z cegieł wraz z protokołem odbioru kominiarskiego,
7) wykonanie tynków kominów wraz z malowaniem farbą emulsyjną do wymalowań zewnętrznych,
8) wykonanie nakryw kominowych,
9) rozebranie i ponowne ułożenie częściowe pokrycia z dachówek ceramicznych lub gontów,
10) ułożenie i przełożenie ław kominiarskich,
11) rozebranie rusztowań, pomostów i daszków zabezpieczających,
12) uporządkowanie terenu wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu, odpadów.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art 67 ust.1 pkt 4) ustawy Pawo Zamówień Publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: W przeprowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta. |
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|