|
Ogłoszenie nr 510556563-N-2020
z dnia 29.12.2020 r.
Gmina Lubawka: „Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu pn.: „Łączy nas Bóbr”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach programu INTERREG V-A Republika Czeska Polska
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510059-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lubawka, Krajowy numer identyfikacyjny 23082133900000,
ul. Pl. Wolności
1,
58-420
Lubawka, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
516 321 619, e-mail
admin1@lubawka.eu, faks
75 741 12 62.
Adres strony internetowej (url): www.lubawka.eu Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.lubawka.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu pn.: „Łączy nas Bóbr”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IGKiP.1.042.29.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia są usługi związane z opracowaniem i realizacją kampanii promocyjnej projektu pn.: „Łączy nas Bóbr” polegającej na promocji powstającej oferty turystyczno – rekreacyjnej – zgodnie ze specyfikacją określoną w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 poszczególne części: Część I zamówienia – Działania promocyjne Część II zamówienia – Materiały reklamowe
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79341400-0
Dodatkowe kody CPV:
79342200-5,
79961100-9,
79340000-9,
72413000-8,
72415000-2,
79811000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|