Ogłoszenie nr 500113210-N-2018 z dnia 22.05.2018 r.
Powiat Ostrołęcki: Budowa terenowych urządzeń sportowych sprawności fizycznej przy Zespole Szkół Powiatowych w Kadzidle oraz przebudowa boisk sportowych przy Zespole Szkół Powiatowych w Myszyńcu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533015-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Ostrołęcki, Krajowy numer identyfikacyjny 55066883500000, ul. pl. gen. J. Bema  5, 07410   Ostrołęka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 29 764 28 15, e-mail on@powiat.ostrolecki.pl, faks 29 764 32 81.
Adres strony internetowej (url): www.powiatostrolecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa terenowych urządzeń sportowych sprawności fizycznej przy Zespole Szkół Powiatowych w Kadzidle oraz przebudowa boisk sportowych przy Zespole Szkół Powiatowych w Myszyńcu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZPB.272.PN.02.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Przedmiotem zamówienia jest budowa terenowych urządzeń sportowych sprawności fizycznej przy Zespole Szkół Powiatowych w Kadzidle oraz przebudowa boisk sportowych przy Zespole Szkół Powiatowych w Myszyńcu. 2 Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców na jedną lub dwie części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę w jednym egzemplarzu. 3 W celu umożliwienia składania ofert częściowych Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na dwie, niżej wymienione części: 1) Część I zamówienia – „Budowa terenowych urządzeń sportowych sprawności fizycznej przy Zespole Szkół Powiatowych w Kadzidle”, (m.in. stanowiska sportowe i końcowe, belki poprzeczne, półkręgi, rów z liną poziomą, belka z kładkami skośnymi, kładki ruchowe, most linowy, ściana poprzeczna, ściana PERT, równoważnia, poręcze, drążek wysoki) obejmuje następujący zakres robót: a) budowę wygrodzonego toru sprawności fizycznej - nawierzchnia trawiasta; b) budowę zestawu parkour oraz urządzeń fitness - nawierzchnia trawiasta; c) częściową wymianę ogrodzenia terenu; d) wyrównanie terenu i usunięcie istniejącego zadrzewienia; e) wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej; f) infrastrukturę techniczną w postaci monitoringu wizyjnego. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania Tablicy informacyjnej: • Tablica informacyjna zamontowana na stelażach przy głównym wejściu na teren obiektu. Wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 60 cm (wysokość) x 80 cm (szerokość). Tablica wykonana z blachy. Napisy na tablicy wykonane w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle, zgodnie z załącznikiem do wytycznych dotyczących obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) - załącznik nr 9.6 do SIWZ. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład wyposażenia toru sprawności fizycznej muszą być wykonane zgodnie z PN-EN 1176-1 „Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań” oraz zgodnie z PN-EN 16630:2015-06 „Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe - wymagania bezpieczeństwa i metody badań”. 2) Część II zamówienia – „Przebudowa boisk sportowych przy Zespole Szkół Powiatowych w Myszyńcu”, obejmuje następujący zakres robót: a) boisko wielofunkcyjne z osprzętem o nawierzchni syntetycznej (do koszykówki, piłki ręcznej i tenisa ziemnego); b) boisko do siatkówki z osprzętem o nawierzchni syntetycznej; c) wykonanie piłkochwytów; d) utwardzenie nawierzchni; e) infrastrukturę techniczną w postaci monitoringu wizyjnego. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania Tablicy informacyjnej: • Tablica informacyjna zamontowana na ogrodzeniu przy głównym wejściu na teren obiektu. Wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 60 cm (wysokość) x 80 cm (szerokość). Tablica wykonana z blachy. Napisy na tablicy wykonane w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle, zgodnie z załącznikiem do wytycznych dotyczących obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) - załącznik nr 10.6 do SIWZ. 4 Części zamówienia mogą być realizowane na podstawie odrębnej umowy. 5 Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych części zamówienia określony jest w następującej dokumentacji projektowej: - Projekt budowlany, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przedmiar robót, stanowiącej tj. dla części I zamówienia – załącznik nr 9 do SIWZ, dla części II zamówienia – załącznik nr 10 do SIWZ. 6 Załączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do kalkulacji oferty. 7 Wszelkie użyte w Specyfikacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, służą jedynie określeniu cech technicznych i jakościowych materiałów w celu uzyskania pożądanego standardu wykonania oraz określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w opisie przedmiotu zamówienia dla danych rozwiązań. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność. 8 Wszelkie zmiany i odstępstwa od zatwierdzonej dokumentacji technicznej nie mogą powodować obniżenia wartości funkcjonalnych i użytkowych, a jeżeli dotyczą zmiany materiałów i elementów określonych w dokumentacji technicznej na inne, nie mogą powodować zmniejszenia trwałości eksploatacyjnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8

Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45212200-8, 45342000-6, 45233000-9, 45111200-0, 45212221-1, 45212200-8, 45342000-6, 45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Budowa terenowych urządzeń sportowych sprawności fizycznej przy Zespole Szkół Powiatowych w Kadzidle
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 449258.78
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: NOVUM Spółka z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chrobrego 1 12-100 Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Miejscowość: Szczytno
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 600215.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 600215.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 600215.73
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Przebudowa boisk sportowych przy Zespole Szkół Powiatowych w Myszyńcu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 359755.56
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: SOLID-STET Sp. z o.o. Sp.k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Arkońska (stadion) 71-245 Szczecin
Kod pocztowy: 71-245
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 353024.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 353024.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 546187.51
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych