|
Ogłoszenie nr 500113210-N-2018
z dnia 22.05.2018 r.
Powiat Ostrołęcki: Budowa terenowych urządzeń sportowych sprawności fizycznej przy Zespole Szkół Powiatowych w Kadzidle oraz przebudowa boisk sportowych przy Zespole Szkół Powiatowych w Myszyńcu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533015-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Ostrołęcki, Krajowy numer identyfikacyjny 55066883500000,
ul. pl. gen. J. Bema
5,
07410
Ostrołęka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
29 764 28 15, e-mail
on@powiat.ostrolecki.pl, faks
29 764 32 81.
Adres strony internetowej (url): www.powiatostrolecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa terenowych urządzeń sportowych sprawności fizycznej przy Zespole Szkół Powiatowych w Kadzidle oraz przebudowa boisk sportowych przy Zespole Szkół Powiatowych w Myszyńcu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZPB.272.PN.02.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1 Przedmiotem zamówienia jest budowa terenowych urządzeń sportowych sprawności fizycznej przy Zespole Szkół Powiatowych w Kadzidle oraz przebudowa boisk sportowych przy Zespole Szkół Powiatowych w Myszyńcu. 2 Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców na jedną lub dwie części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę w jednym egzemplarzu. 3 W celu umożliwienia składania ofert częściowych Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na dwie, niżej wymienione części: 1) Część I zamówienia – „Budowa terenowych urządzeń sportowych sprawności fizycznej przy Zespole Szkół Powiatowych w Kadzidle”, (m.in. stanowiska sportowe i końcowe, belki poprzeczne, półkręgi, rów z liną poziomą, belka z kładkami skośnymi, kładki ruchowe, most linowy, ściana poprzeczna, ściana PERT, równoważnia, poręcze, drążek wysoki) obejmuje następujący zakres robót: a) budowę wygrodzonego toru sprawności fizycznej - nawierzchnia trawiasta; b) budowę zestawu parkour oraz urządzeń fitness - nawierzchnia trawiasta; c) częściową wymianę ogrodzenia terenu; d) wyrównanie terenu i usunięcie istniejącego zadrzewienia; e) wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej; f) infrastrukturę techniczną w postaci monitoringu wizyjnego. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania Tablicy informacyjnej: • Tablica informacyjna zamontowana na stelażach przy głównym wejściu na teren obiektu. Wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 60 cm (wysokość) x 80 cm (szerokość). Tablica wykonana z blachy. Napisy na tablicy wykonane w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle, zgodnie z załącznikiem do wytycznych dotyczących obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) - załącznik nr 9.6 do SIWZ. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład wyposażenia toru sprawności fizycznej muszą być wykonane zgodnie z PN-EN 1176-1 „Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań” oraz zgodnie z PN-EN 16630:2015-06 „Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe - wymagania bezpieczeństwa i metody badań”. 2) Część II zamówienia – „Przebudowa boisk sportowych przy Zespole Szkół Powiatowych w Myszyńcu”, obejmuje następujący zakres robót: a) boisko wielofunkcyjne z osprzętem o nawierzchni syntetycznej (do koszykówki, piłki ręcznej i tenisa ziemnego); b) boisko do siatkówki z osprzętem o nawierzchni syntetycznej; c) wykonanie piłkochwytów; d) utwardzenie nawierzchni; e) infrastrukturę techniczną w postaci monitoringu wizyjnego. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania Tablicy informacyjnej: • Tablica informacyjna zamontowana na ogrodzeniu przy głównym wejściu na teren obiektu. Wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 60 cm (wysokość) x 80 cm (szerokość). Tablica wykonana z blachy. Napisy na tablicy wykonane w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle, zgodnie z załącznikiem do wytycznych dotyczących obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) - załącznik nr 10.6 do SIWZ. 4 Części zamówienia mogą być realizowane na podstawie odrębnej umowy. 5 Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych części zamówienia określony jest w następującej dokumentacji projektowej: - Projekt budowlany, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przedmiar robót, stanowiącej tj. dla części I zamówienia – załącznik nr 9 do SIWZ, dla części II zamówienia – załącznik nr 10 do SIWZ. 6 Załączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do kalkulacji oferty. 7 Wszelkie użyte w Specyfikacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, służą jedynie określeniu cech technicznych i jakościowych materiałów w celu uzyskania pożądanego standardu wykonania oraz określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w opisie przedmiotu zamówienia dla danych rozwiązań. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność. 8 Wszelkie zmiany i odstępstwa od zatwierdzonej dokumentacji technicznej nie mogą powodować obniżenia wartości funkcjonalnych i użytkowych, a jeżeli dotyczą zmiany materiałów i elementów określonych w dokumentacji technicznej na inne, nie mogą powodować zmniejszenia trwałości eksploatacyjnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45233000-9,
45212200-8,
45342000-6,
45233000-9,
45111200-0,
45212221-1,
45212200-8,
45342000-6,
45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|