|
Ogłoszenie nr 510559880-N-2020
z dnia 30.12.2020 r.
Zarząd Dróg Miasta Krakowa: "Obsługa infolinii oraz działań informacyjnych realizowanych przez Zarząd Dróg Miasta Krakow"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 761250-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Miasta Krakowa, Krajowy numer identyfikacyjny 35711616300000,
ul. Centralna
53,
31-586
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48(12)6167000, e-mail
awasowicz@zdmk.krakow.pl, faks
+48(12)6167417.
Adres strony internetowej (url): https://zdmk.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Obsługa infolinii oraz działań informacyjnych realizowanych przez Zarząd Dróg Miasta Krakow"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
15/XI/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
: 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa
polegająca na obsłudze infolinii oraz działań informacyjnych realizowanych przez Zarząd Dróg Miasta Krakowa, b) Zamówienie należy wykonać w oparciu o następujące dokumenty: • Zakres
Rzeczowy - załącznik nr 6 do SIWZ, • Istotne Postanowienia Umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, c) Termin realizacji zamówienia: 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r., d) Wykonawca przed zawarciem
umowy zobowiązany jest do przedstawienia Wykazu pracowników skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, e) Wykonawca winien dysponować osobami
posiadającymi znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym: • co najmniej 1 osobę, • maksymalnie 3 osoby. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga
zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: •
Pracownicy fizyczni – bezpośrednie wykonywanie usług. 3. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę wymagania wskazanego w Części I ust. 3 SIWZ, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy oraz zgodnie z zapisami Istotnych postanowień umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 64210000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|