Ogłoszenie nr 510564419-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach: Wykonanie remontu pomieszczenia serwerowni.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609549-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540236178-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27156608800000, ul. ul. 3-go Maja  , 41-800  Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 704 207, e-mail zampubli@sk1.zabrze.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.szpital.zabrze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu pomieszczenia serwerowni.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP/67/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczenia serwerowni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7

Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 71240000-2, 71250000-5, 71330000-0, 45453000-7, 45262522-6, 45421110-8, 45421114-6, 45410000-4, 45442100-8, 45432100-5, 45432111-5, 45331100-7, 45332400-7, 45331230-7, 45310000-3, 45312000-7, 45314120-8, 45314000-1, 45314100-2, 45314200-3, 45314300-4, 45314310-7, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45312000-7, 45312100-8, 45312200-9, 45312300-0, 45432210-9, 45421146-9, 45343000-3, 45343100-4, 45343200-5, 45323000-7, 45232452-5, 45432121-8, 44221220-3, 48822000-6, 45000000-7, 45300000-0, 45331100-7, 45310000-3, 45420000-7, 45431200-6, 45442100-8, 45450000-6, 45261210-9, 45262522-6, 45410000-4, 42511110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r., poz. 1843). Uzasadnienie: Oferta złożona przez Wykonawcę w postępowaniu przewyższa kwotę Zamawiającego przeznaczoną na realizację zadania.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych