Ogłoszenie nr 500094655-N-2018 z dnia 27.04.2018 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku: Modernizacja zabezpieczeń głównych w budynku mieszkalnym i wymiana instalacji elektrycznej WLZ + zasilanie, wraz z malowaniem klatek schodowych w budynku przy ul. Astronautów 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532947-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościuszki  17, 44200   Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 422 12 47, e-mail dzp@zgm.rybnik.pl, faks 324 221 247.
Adres strony internetowej (url): www.zgm.rybnik.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja zabezpieczeń głównych w budynku mieszkalnym i wymiana instalacji elektrycznej WLZ + zasilanie, wraz z malowaniem klatek schodowych w budynku przy ul. Astronautów 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.1120.0012.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zabezpieczeń głównych w budynku mieszkalnym oraz wymiana instalacji elektrycznej WLZ + zasilanie mieszkań, wraz z malowaniem klatek schodowych w budynku przy ul. Astronautów 2 w Rybniku. Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie instalacji elektrycznej zasilania tablic mieszkaniowych (wymiana w.l.z), 2) wymianę tablic licznikowych oraz zabezpieczeń przed licznikowych oświetlenia na klatkach schodowych oraz instalacji domofonowej, 3) malowanie klatek schodowych: a) naprawa i uzupełnienie tynków, b) zmycie starych powłok malarskich oraz zagruntowanie, c) wykonanie gładzi gipsowych, d) malowanie okien i drzwi mieszkań, e) malowanie stropów, ścian i lamperii na klatce schodowej, f) malowanie balustrad, g) wykucie istniejących drzwi zewnętrznych i montaż drzwi zewnętrznych stalowych, ocieplonych z samozamykaczem, odbojnikiem i stopką. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz projekt instalacji elektrycznej i domofonowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3

Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 140256.94
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: PPHU "MEDREM" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@medrem.pl
Adres pocztowy: ul. Zamysłowska 10 c
Kod pocztowy: 44-200
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 108888.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108888.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200781.93
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych