Ogłoszenie nr 500080830-N-2018 z dnia 13.04.2018 r.
Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy: Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej i całodobowej ochrony osób i mienia w obiekcie Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529296-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 000786093, ul. ul. Trylogii  2/16, 01-982  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 569 99 14, e-mail przetargi@insp.waw.pl, faks 22 569 99 06.
Adres strony internetowej (url): http://www.insp.waw.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej i całodobowej ochrony osób i mienia w obiekcie Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
OOP.26.8.2018.MC
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w obiekcie Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie wraz z przyległym terenem. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) świadczenie usług stałej, bezpośredniej i całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Sportu w Warszawie, znajdującym się przy ul. Trylogii 2/16 a także na przyległym do niego ogrodzonym terenie. Jest to budynek pięciokondygnacyjny, podpiwniczony, o powierzchni użytkowej ok. 5 200 m2 wyposażony w instalację ppoż., antywłamaniową, sieć komputerową, wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, telefoniczną oraz pełne wyposażenie pokoi, tj. biurka, szafy itp. oraz wyposażenie laboratoryjne. Na parterze budynku znajduje się Zakład Badań Antydopingowych – zakład ten jest strefą o podwyższonym poziomie ochrony (strefa z ograniczonym dostępem). W budynku Instytutu znajdują się również pokoje gościnne w których przebywają osoby wykonujące badania w Instytucie Sportu. 2) Część pomieszczeń w budynku jest wynajmowana innym podmiotom gospodarczym. 3) Teren zewnętrzny o powierzchni ok. 8 600 m2 – jest terenem ogrodzonym, częściowo zadrzewionym, na teren znajduje się wolnostojący budynek garażowy (wiata). 4) Na parterze budynku znajduje się wydzielone pomieszczenie dla pracowników ochrony (portiernia) a na zewnątrz przy bramie wjazdowej znajduje się pomieszczenie dla pracownika nadzorującego wjazd i wyjazd pojazdów na teren Instytutu. 5) System ochrony przyjęty przez Zamawiającego zakłada obecność jednego pracownika w budynku (w portierni) przez 24 godziny i drugiego pracownika nadzorującego parking w dni powszednie w godz. 7:00 – 16:00. Poza tymi godzinami wjazd i wyjazd pojazdów nadzorowany jest przez pracownika pełniącego dyżur całodobowy (za pomocą kamer i zdalnego otwierania bramy). 6) Służba dozoru i ochrony osób i mienia realizowana będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, a szczególnie z uwzględnieniem ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 7) Usługi ochrony osób i mienia świadczone będą całodobowo codziennie we wszystkie dni tygodnia. II> Zakres czynności obejmujących ochronę osób i mienia: a) w sposób ciągły kontrolowanie sytuacji w budynku Instytutu Sportu w Warszawie oraz w najbliższym otoczeniu zewnętrznym, b) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obszaru i obiektu Zamawiającego, c) ochrona obiektu, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem osób nieuprawnionych, d) ochrona mienia Zamawiającego przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, e) zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie należącym do Zamawiającego oraz powiadomienie upoważnionego pracownika Instytutu o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, f) kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w ochranianym budynku po godzinach pracy, g) gospodarka kluczami - wydawanie i przyjmowanie kluczy od pracowników Instytutu Sportu i pracowników pozostałych podmiotów wynajmujących pomieszczenia, h) obsługa centrali telefonicznej, i) niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o wszelkich awariach, szybka ocena ryzyka zagrożenia, sporządzenie stosownych protokołów lub notatek służbowych, j) niezwłoczne powiadomienie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, k) kontrolowanie legalności pobytu pracowników Instytutu lub innych osób po godzinach pracy oraz dokonywanie stosownych zapisów w prowadzonej w tym celu ewidencji, l) uniemożliwianie wstępu do budynków osobom będącym pod wpływem alkoholu, zachowującym się agresywnie, prowadzącym handel obwoźny i sprzedaż akwizycyjną, m) zapobieganie próbom zakłócenia porządku publicznego, udaremnianie i przeciwdziałanie popełnianiu wykroczeń i przestępstw w zakresie zaboru i dewastacji mienia, n) podejmowanie natychmiastowej akcji ratowniczej we wszystkich przypadkach zagrożenia osób i mienia, o) wzywanie zewnętrznej grupy interwencyjnej w przypadkach zagrożenia - konieczność pojawienia się grupy interwencyjnej w Instytucie Sportu w ciągu 15 minut w dzień i 10 minut w noc od wezwania, p) kontrolowanie pracownika pełniącego służbę w porze nocnej przez grupę interwencyjną; q) dbanie o czystość i porządek na ciągu komunikacyjnym od wejścia głównego do furtki (tj. w razie konieczności zamiatanie lub odśnieżanie schodów wejściowych i chodnika).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 165016.51
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Agencja Ochrony „ARGUS” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: kancelaria@argus-ochrona.com.pl
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 16 B / 5
Kod pocztowy: 96-500
Miejscowość: Sochaczew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 175787.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175787.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 251257.44
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych