Ogłoszenie nr 510059958-N-2020 z dnia 06.04.2020 r.
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu: Remont budynku Urzędu Skarbowego w Środzie Śląskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509484-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 00102086100000, ul. Powstańców Śląskich   24,26, 53-333  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 36 52 403, e-mail sekretariat2.ias.wroclaw@mf.gov.pl, faks 71 36 52 781.
Adres strony internetowej (url): www.dolnoslaskie.ias.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Skarbowego w Środzie Śląskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
0201-ILZ.260.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dachu i wzmocnieniu konstrukcji budynku Urzędu Skarbowego w Środzie Śląskiej przy ul. Oławskiej 5a. 2. Remont budynku obejmuje wykonanie następujących robót (zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną): 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) wzmocnienie i naprawa konstrukcji budynku, 3) remont dachu – pokrycia i instalacji odgromowej, 4) remont elewacji i roboty zewnętrzne, 5) roboty wewnętrzne, 6)remont pionów wentylacyjnych, 7) malowanie ścian, 8) remont pomieszczeń kotłowni, 9) remont WC przy sali konferencyjnej. 3. Wykonawca będzie realizować prace związane z przedmiotem zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00, na niewyłączonym z normalnej eksploatacji budynku (obiekcie), o którym mowa w pkt. 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 569089.90
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: OPOL-SKA Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wygonowa 81/17
Kod pocztowy: 45-402
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 615000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 615000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 615000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych