|
Ogłoszenie nr 500052580-N-2017
z dnia 02.11.2017 r.
Starostwo Powiatowe: Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby
Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2018.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594492-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500043017-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe: Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30 000 euro prowadzone jest, na podstawie art. 4 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej Ustawą Pzp - Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), zgodnie z Wewnętrznymi Unormowaniami Zamawiającego, bez stosowania Ustawy PZP
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 51075037300000,
ul. ul. Królewiecka
,
11700
Mrągowo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 410 150, e-mail
sekretarz@powiat.mragowo.pl, faks
897 417 275.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.mragowo.pl Adres profilu nabywcy: www.bip.powiat.mragowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby
Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2018.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
KM.272.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1.Przedmiot zamówienia obejmuje:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 7 000 sztuk tablic rejestracyjnych pojazdów,wymienionych w załączniku Nr 1 do WIWZ oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego w roku 2018.
2.Wielkość i zakres zamówienia tablic:
a)Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) – w kompletach – 3 000
b)Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) – w sztukach – 400
c)Motocyklowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) – w sztukach – 300
d)Motorowerowe (w tym: zwyczajne, tymczasowe, badawcze) – w sztukach – 300
3.Zamawiający informuje, że w sytuacji niemożliwej do przewidzenia Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia uzupełniającego, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, w trybie z wolnej ręki,
z zachowaniem tych samych norm, standardów, parametrów oraz cen jak zamówienie podstawowe.
W sytuacji jw. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do zmian ilości, rodzajów i odmiany poszczególnych tablic w ramach realizowanego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44423400-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|